رئیس سازمان ایثارگران نزاجا گفت: ابزار بصیرت و دشمن‌شناسی شهدا می‌تواند برای خنثی کردن نفوذ دشمن مورد استفاده قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 18 November 2015
امیر داود کاظمی در مراسم اختتامیه سی و دومین تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نزاجا در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی تفریحی ثامن‌الائمه (ع) اظهار کرد: باید با اهداف و آرمان‌های شهدا بیشتر آشنا شد چرا که آنها بزرگ‌ترین نعمت، عبودیت و توحید که سلامتی است را به جان خود خریدند و در جنگ تحمیلی از وطن خود دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اهداف شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پیگیری اعتلای کرامت‌الله بوده است، تصریح کرد: شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان توانستند حکومت اسلامی را در کره زمین مستقر و تثبیت نمایند.

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا افزود: ابزار بصیرت و دشمن‌شناسی شهدا می‌تواند برای خنثی کردن نفوذ دشمن مورد استفاده قرار بگیرد چرا که شهدا با برخورداری از بصیرت و دشمن‌شناسی به همه مردم اعلام کردند که باید یزید زمان را خوب شناخت و برای خنثی کردن آثار تخریبی نفوذ دشمن از این ویژگی‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب نفوذ دشمن به ویژه نفوذ فرهنگی باشیم، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پدیده‌های صنعتی مانند اینترنت، فضای مجازی و برنامه‌های گوشی می‌تواند از طریق استفاده صحیح برای پیشرفت کشور مورد استفاده قرار گیرد اما می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای مهم نفوذ دشمن در کشور مورد استفاده قرار گیرد چرا که امروز نبرد دشمن از جنگ سخت به نرم تبدیل شده است و خانواده‌های شهدا پرچمدار این کاروان هستند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار