مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي خبر داد
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي از پيش بيني 500 دستگاه اتوبوس براي اعزام زائران استان خراسان رضوي كربلاي معلي در ايام اربعين و نيز براي پياده روي اربعين خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 26 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي، جواد وحدتي فرد افزود: اين 500 دستگاه اتوبوس براي انتقال زائران حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) از استان خراسان رضوي به مرز مهران در استان ايلام  و نيز مرزهاي شلمچه و چذابه در استان خوزستان در نظرگرفته شده است.
وي با اشاره به برگزاري 10 جلسه ستاد پشتيباني پياده روي اربعين در خراسان رضوي، ادامه داد: اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي مسئوليت كميته حمل و نقل ستاد پشتيباني پياده روي اربعين در خراسان رضوي را بر عهده دارد كه تاكنون 4 جلسه اين كميته با حضور نمايندگان دستگاه هاي عضو، برگزار شده است.
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي گفت: بر اساس مصوبات، برنامه ريزي ها و هماهنگی های انجام شده، متولیان اعزام زائران مزبور برای تامین ناوگان حمل و نقل باید با مراجعه به 29 دفتر زيارتي تحت نظارت سازمان حج و زيارت در مشهد، فهرست هاي 40 نفره زائران را تكميل كرده و با در دست داشتن مانيفست 40 نفره به همراه معرفي نامه از آن دفتر زيارتي به شرکت های حمل و نقل استان خراسان رضوي مراجعه كرده و نسبت به انعقاد قرارداد
در این زمینه اقدام کنند.
وي افزود: قيمت بليت به ازاي هر نفر براي يك طرف بين 100 تا 120 هزار تومان و براي دو طرف (رفت و برگشت) بين 200 تا 240 هزار تومان است.
وحدتي فرد ادامه داد: زائران، هم مي توانند فقط براي رفت نسبت به انعقاد قرارداد اتوبوس اقدام كنند و هم به صورت رفت و برگشت قرارداد منعقد كنند.
وي گفت: كميته حمل و نقل ستاد پشتيباني پياده روي اربعين در خراسان رضوي با حضور نمايندگان اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي، انجمن صنفي شركت هاي مسافربري خراسان رضوي و حج و زيارت استان در طبقه همكف پايانه مسافربري امام رضا(ع) مشهد مستقر است و ضمن نظارت بر انعقاد قرارداد براي اعزام زائران اربعين با اتوبوس، به شكايات احتمالي زائران رسيدگي مي كند. همچنين سامانه پيامكي 1000525 و نيز شماره تماس 38519502 به منظور دريافت شكايات احتمالي زائران در نظر گرفته شده است.
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي با بيان اين كه تاكنون قرارداد اعزام زائران با بيش از 300 دستگاه اتوبوس منعقد شده است، افزود: 50 درصد اين ظرفيت مربوط به مشهد و مابقي مربوط به ديگر شهرستان هاي خراسان رضوي است. همچنين بر انعقاد همه قراردادها نظارت داريم و تاكنون شكايت و نارضايتي از سوي زائران به ما اعلام نشده است.
وي به زائراني كه قصد عزيمت به مرز كشور عراق به منظور تشرف به كربلا با اتوبوس را دارند توصيه كرد تا هر چه سريع تر نسبت به انعقاد قرارداد با شركت هاي مسافربري اقدام كنند.
وحدتي فرد همچنين خواستار خودداري انعقاد قرارداد به صورت مستقيم با رانندگان شد.
وي به رانندگان اين اتوبوس ها نيز توصيه كرد با توجه به محدوديت هاي احتمالي در استان ايلام، قبل از رسيدن به اين استان، سوخت گيري انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار