توسط اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی؛
اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی نشست تخصصی«تبلیغ چهره به چهره» ویژه دهه آخر صفر را برگزار می‌كند.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 01 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در نظر دارد در راستای اشاعه روش های تبلیغی و با در نظر گرفتن اهمیت امر تبلیغ و ضرورت افزایش مستمر دانش ها و روش های تبلیغی نشست تخصصی «تبلیغ چهره به چهره» را برگزار کند.

این نشست تخصصی با حضور علما و فضلای برجسته استانی و كشوری و با برنامه ریزی اداره علوم قرآنی حرم مطهر رضوی 16 آذرماه ساعت 14:30 تا 16 در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صادق گلزاده؛ مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است؛ تبلیغ چهره به چهره به نوعی از تبلیغ و کار فرهنگی اطلاق می‌گردد که فعال فرهنگی در آن مستقیماً و به صورت رو در رو با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. این روش کارآمدترین شیوة ابلاغ و انتقال معارف و احکام دینی است زیرا در این شیوه زبان، مكان، شیوه القا و موضوع پیام، در ارتباطی بسیار نزدیک متناسب با نیاز و فهم مخاطب در نظر گرفته می‌شود و مبلّغ، طبیبانه ذهن و عواطف پیر و جوان را با دریای بی‌پایان معارف الهی درگیر نموده و مسیر هدایت را برایشان هموار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار