همزمان با دهه پایانی صفر صورت می گیرد؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی در قالب اجرای برنامه "فیض حضور" ویژه کاروان‌های زیارتی در حرم رضوی در ایام سوگواری دهه پیانی صفر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 03 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری ویژه برنامه های دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سید جلال حسینی»، با اعلام این خبر گفت: طبق سال های گذشته برنامه «فیض حضور» در طول سال به ویژه دهه پایانی صفر به همه کاروان‌ها و اردوهای زیارتی خدمات مختلف فرهنگی، تبلیغی و مذهبی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی در حرم مطهر رضوی سابقه‌ای قریب به 14 سال دارد، تصریح کرد: خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق‌دارالهدایه، در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی شکل گرفته است.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی در خصوص نحوه پذیرش این کاروان‌ها گفت: پذیرش این گروه‌ها از طریق دریافت تقاضای خدمات فرهنگی آن‌ها از طریق تلفنی 32020 داخلي 155، مکاتبه‌ای و حضوری صورت می‌گیرد.

وی ابراز کرد: ویژه برنامه فیض حضور به زبان آذری و فارسی از تاریخ یازده آذر ماه تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برگزاری سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت را از جمله از برنامه‌های «فیض حضور» ذکر کرد و اظهار کرد: کاروان ها زیارتی دراین ویژه برنامه می توانند از اساتید سخنران خود بهرمند شوند.

وی ادامه داد: اداره پاسخگویی به سوالات دینی در دهه آخر صفر، ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام ‌حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار