همزمان با آخرین روزهای ماه صفر صورت می‌گیرد؛
محمد صفایی رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تردد خودروها در جاده قدیم مشهد- نیشابور در ایام اخر صفر و شهادت امام رضا(ع) ممنوع است.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 07 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در نشست هماهنگی بین سازمانهای حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری مشهد، سرهنگ محمد صفایی رئیس پلیس راه استان گفت: برای رفاه حال مسافرین و زائرین پیاده آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) محور فوق تا آخر ایام صفر بسته است.
وی ازافتتاح پیاده راه 22 کیلومتری در مسیر نیشابور به مشهد برای رفاه حال زائرین خبر داد و گفت: این پیاده راه از مسجد اهل‌البیت(علیهم‌السلام) در کیلومتر 45 نیشابور در مدت 6 ماه احداث و دیروز به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: راه‌اندازی توقف‌گاههایی در هسته مرکزی مشهد جهت رفاه زائرین تدارک دیده شده است.
دکتر امامی افزود: حدود 270 دوربین نظارت و 110 دوربین ثبت تخلف در سطح مشهد به صورت 24 ساعته وضعیت ترافیکی را کنترل می‌کنند.

همچنین به گفته مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری مشهد در آستانه شهادت امام رضا(ع) و مراسم آخر صفر کلیه مجموعه ها و سازمانهای خدماتی و رفاهی شهرداری مشهد برای استقبال از زائران  در آماده باش هستند.


برچسب ها: مشهد ، نیشابور ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار