مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي:
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي و رئيس كميته خدمات حمل و نقل ستاد خدمات سفر خراسان رضوي گفت: هيچ مسافر و زائري در مشهد مشكل بازگشت نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 12 December 2015

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي، جواد وحدتي فرد در نشستي با ناظرين طرح جابجايي زائران دهه آخه صفر مشهد الرضا(ع) در پايانه هاي مسافربري مشهد كه در محل پايانه مسافربري امام رضا(ع) مشهد برگزار شد،‌ افزود: با هماهنگي هاي انجام شده با مديران كل حمل و نقل و پايانه هاي استان هاي مختلف كشور و نيز شركت هاي حمل و نقل مسافري، ان شاء ا... مشكلي در بازگشت زائران و مسافران از مشهد به شهرهاي خود نخواهيم داشت.

وي با تاكيد بر مديريت عرضه و تقاضا، ادامه داد: امشب (جمعه شب) اتوبوس هايي كه از سراسر استان و نيز برخي استان هاي كشور براي بازگشت زائران به مشهد مي آيند، در محلي كه پيش بيني شده مستقر مي شوند تا سرويس دهي به زائران براي بازگشت به شهرهاي خود از صبح فردا شنبه آغاز شود.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي تاكيد كرد: ناوگاني كه امسال براي بازگشت مسافران و زائران از مشهد پيش بيني شده است، بيش از سال گذشته است.

وي افزود: دفاتر پيش فروش بليت اتوبوس در سطح شهر مشهد بايد امروز و فردا براي ارائه خدمات و پيش فروش بليت اتوبوس به زائران و مسافران فعال باشند.

وحدتي فرد ادامه داد: همچنين مقرر شده است مسافران و زائران شهرهاي نيشابور، سبزوار، سرخس، تربت حيدريه و جغتاي از طريق حمل و نقل ريلي به بازگردند.

جعفر شهامت با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای بازه زمانی 20 تا 23، افزود: با موافقت استاندار خراسان رضوي از تاریخ 20 تا 23 آذرماه 20 درصد کرایه‌های ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای از مبدا مشهد مقدس افزایش پیدا می‌کند.

وي ادامه داد: طبق توافقی که صورت گرفت به منظور تامین هزینه‌های ناوگان‌ها از آنجایی که یک مسیر خالی رفت یا برگشت را خواهند داشت این افزایش قیمت در نظر گرفته شده است.

در اين جلسه رضا صحراگرد مدير اداره حراست اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي نيز با اشاره به موضوعات امنيتي، پدافند غيرعامل، بر ساماندهي مسافران در زمان اوج حضور و برخورد مناسب با زائران امام رضا(ع) از سوي همكاران اداري و متصديان و مديران عامل شركت هاي حمل و نقل مسافر تاكيد كرد.

ابوالفضل گنجي رئيس اداره حمل و نقل مسافر اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي هم گفت: هدف ما جلب رضايت مسافران است و در اين راستا كاركنان اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي با كاورهاي معين در نقاط مختلف پايانه مسافربري مشهد مستقر شده اند تا ضمن نظارت بر عملكرد شركت هاي حمل ونقل مسافر، پاسخگوي مشكلات زائران باشند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار