همزمان با از راه رسيدن بهار طبيعت و آغاز سال نوي شمسي، پويش مردمي «يك لبخند تو» با همت برخی از دانشجویان دانشگاه فردوسی برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۱۹۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 14 March 2016









به گزارش تابناک رضوی، پويش مردمي «يك لبخند تو» در سه محور مفهومي شامل موضوعات «جهت‌دهي كارها و اعمال روتين روزانه با هدف شاد كردن دل حضرت حجت(عج) و مقدمه‌سازي ظهور»، «ترويج فرهنگ انتظار و مبارزه با دشمنان اين فرهنگ» و «نزديك كردن قلوب و توجهات عامه مردم به وجود نوراني آخرين ذخيره الهي» حركت خود را آغاز خواهد كرد.
 
علاقه‌مندان براي پيوستن به پويش كافي است محتواي رسانه‌اي توليدي خود را در شبكه اينستاگرام با هشتگ #يك_لبخند_تو يا   #oneursmile منتشر كنند.

يك لبخند تو از همه فعالان مهدويت در سراسر دانشگاه‌هاي كشور دعوت مي‌كند با انتشار محتوا و توليدات رسانه‌اي خود اعم از تصاوير، فيلم و متن، با محوريت اين كمپين و به اشتراك‌گذاري در شبكه‌هاي اجتماعي، به زبان‌هاي مختلف رسانه باشند. 

 محمدرضا محمدي، دبير كانون مهدويت دانشگاه فردوسی، ضمن تاكيد بر ايجاد بستر مناسب براي پوشش هرچه بيشتر اين حركت دانشجويي، هدف از تشكيل اين پويش را ترويج انتظار پويا و فعالانه به جاي فرهنگ غلط انتظار منفعلانه و معرفي هرچه بيشتر حضرت مهدي(عج) و انتظار صحيح ايشان در فضاي جهاني با استفاده از ظرفيت رسانه‌اي موجود در اين حركت عنوان كرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انتظار ، مهدویت ، بهار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
عععععععععععععععععععالللللللللللللی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار