در برنامه اشاره امشب سیمای خراسان رضوی بررسی می‌شود ؛
یکی از سوژه های برنامه امشب اشاره سیمای خراسان رضوی که قرار است با رویکرد نقادانه و آموزشی مورد بررسی امدادی قرار گیرد این است که «چه اقداماتی می‌توانست موجب زنده ماندن مجری چنارانی استان که چند روز پیش بر روی صحنه، سکته کرد، شود که نشد !؟
کد خبر: ۲۲۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 09 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، احمد قائمی مقدم که کمتر از 40 سال داشت، یکی از هنرمندان فعال چناران و مجری برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان بود که هفته گذشته در آخرین لحظات برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه چناران در سالن کارگر این شهر در لحظه اهدای جوایز دچار سکته قلبی شد و ناگهان بر زمین افتاد.

اقداماتی که می‌توانست مانع مرگ ناگهانی مجری بر روی صحنه شود چه بود ؟!

نکته حائز اهمیت درباره مرگ ناگهانی این مجری و کمدین استان اقدامات امدادی اولیه‌ای بود که می توانست در هنگام حمله قلبی او را احیا کند و متاسفانه هیچکدام از عوامل روی صحنه از مسئولان و حاضران در سالن همایش احتمالا آموزش آن را ندیده بودند.

مواردی مانند ماساژ و عملیات احیا که می توانست به‌جای باد زدن متوفی یا آب دادن به او در زمان طلایی سکته قلبی به داد این مجری و هنرمند استان برسد، قرار است در برنامه امشب « اشاره » که در ساعت 22 ( دوشنبه شب ) از سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

بنابراین گزارش مهمانان این برنامه در هفته هلال احمر که با رویکرد نقادانه و آموزشی پیش بینی شده آقایان مصطفی ذاکر، معاون آموزش هلال احمر خراسان رضوی و مسعود زمانیه از امدادگران و کارشناسان امدادی جمعیت هلال احمر هستند.

این برنامه پرمخاطب شبکه استان به تهیه کنندگی آرش رهبر و اجرای رضا سالار به مدت 40 دقیقه امشب 20 اردیبهشت ماه امسال پخش می‌شود.

شایان ذکر است احمد قائمی مقدم با وجود اینکه از مجریان رسمی صدا و سیما نبود اما در ساخت و اجرای برنامه‌های فرهنگی، طنز و هنری با سیمای خراسان رضوی همکاری داشت و هنوز هم خاطره اجراهای بانشاط او بر سر زبانهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار