فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: با کار اطلاعاتی و گزارش‌های مردمی یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی در اطراف نیشابور شناسایی و جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۲۶۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 18 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید علی‌اکبر حسینی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی و کار اطلاعاتی سربازان گمنام ناحیه مقاومت نیشابور، توانستیم در یکی از روستاهای اطراف نیشابور حدود 400 لیتر مشروبات الکلی را کشف و منهدم نماییم.

وی ادامه داد: در این کارگاه ابزارآلات ساخت مشروبات الکلی و یک گیرنده برنامه‌های ماهواره‌ای کشف و جمع‌آوری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد و در بازجویی‌های انجام‌شده مشخص شد که به‌تنهایی نسبت به تولید این مشروبات اقدام کرده است ولی تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل توزیع کماکان ادامه دارد.

حسینی ادامه داد: پدیده‌ای به نام مشروبات دست‌ساز که سال‌هاست در نیشابور و روستاهای اطراف رواج یافته است و سلامت مردم به‌خصوص جوانان را به‌شدت تهدید می‌کند و همچنین بعضاً شاهد ایجاد مشکلات امنیتی در شهرستان شده است.

وی افزود: این معضل بصورت جدی توسط دستگاه‌های نظامی و انتظامی رصد می‌شود چون اعتقاد داریم برخورد با این قبیل پدیده‌ها باید قاطع و پیوسته باشد.

حسینی گفت: مردم می‌توانند با تماس با مرکز 114 اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج نیشابور و همچنین دیگر شماره‌های مراکز انتظامی و امنیتی در افزایش ایمنی و سلامت جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار