آيت الله علم الهدي در ديدار با مديران رسانه ها؛
صبح امروز، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با جمعي از مديران رسانه هاي اين استان ديدار كرد.
کد خبر: ۲۷۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 07 August 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با مدیران رسانه‌ها و روابط عمومی سازمان‌های دولتي خراسان رضوی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: منشأ مجموعه تضارب آرا و تضادها، رسانه است و رسالت رسانه این است که در تنظیم همه این تضارب و تضادها مسیر و خطی روشن کند که این اصطکاکات به ندامت و پشیمانی نینجامد و در واقع به کمال منتهی شود.

وی افزود: يكي از مهمترين رسالت رسانه ها تنظیم همين تضارب و تضادها در مسیری روشن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با تاکید براینکه در نسبت دادن‌ها باید دقت لازم وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر چیزی را به اسلام نسبت می‌دهیم، تنها تحلیل کافی نیست بلکه باید مستند صحبت کنیم و نظرات شخصی را وارد نکنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش ديگري از سخنان خود افزود: مدیران رسانه‌ها باید در ارزیابی خود به این نکته توجه کنند که چه میزان در تصمیم‌گیری‌ها اثر بخش هستند، همچنین با توجه به اینکه با عناصر لائیک خیلی تفاوت داریم؛ آن‌ها از نوعی لااوبالی‌گری برخوردار هستند و آزادی دارند، درحالی که رسانه‌های ما در انتشار اخبار از این عناصر برخوردار نیستند و نیاز به دقت بیشتر دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در رابطه با گلایه خود از برخی رسانه‌ها گفت: گاهی سخنی گفته می‌شود همراه با سند و رسانه‌ها آن سخن را به‌صورت حرف شخصی منعکس می‌کنند، این از جهل رسانه‌ای است که سند و حرف سخنور را به‌درستی نیاورند.

وي تصريح كرد: در انعکاس اخبار باید توجه داشت که اگر خبری که منتشر می‌کنیم، منجر به عملیات روانی شود تمام مظالم آن برعهده همان رسانه است و باید جوابگوی خدا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار