قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از اجرای مراسم نورافشانی در 180 نقطه از شهر مشهد در ساعت 21 امشب همزمان با اجرای نهضت مردمی الله اکبر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ 10 February 2015

به گزارش تابناک جعفر رئیسیان‌زاده اظهار داشت:در ارتباط با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر ضمن حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شرکت در برنامه‌های جانبی این ایام همچون نهضت الله اکبر امری در خور توجه است که با زنده نگه داشتن آن می‌توانیم در کنار انتقال آداب و سنن انقلابی به نسل جوان جامعه، خاطرات خوشی را نیز از شرکت در برنامه‌های این ایام برای آنها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه امسال در 180 نقطه از سطح شهر مشهد مراسم نورافشانی اجرا می‌شود، اضافه کرد: مراسم نورافشانی در مشهد همگام با نهضت الله اکبر و همزمان با طنین انداز شدن نوای روحبخش الله اکبر در سطح شهر، در ساعت 21 روز دوشنبه 21 بهمن آغاز می‌شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد نورافشانی را سبب افزایش شور و شوق انقلابی بین مردم به ‌ویژه جوانان دانسته و گفت: از این 180 نقطه که با محوریت مساجد و تجمع های مردمی انتخاب شده اند، تعداد 36 مرکز به نیت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم نورافشانی را بسیار پر شورتر برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: به منظور پوشش تمام شهر، مراسم نورافشانی در 12 منطقه شهری مشهد اجرا می‌شود که از هر منطقه سه نقطه به عنوان نقاط محوری در نظر گرفته شده‌اند.

رئیسیان‌زاده یادآور شد: عرصه میدان شهدا، میدان استقلال، پارک کوهسنگی و میدان فردوسی از جمله نقاطی هستند که برنامه نورافشانی در آنها به صورت ویژه تری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار