معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید از توسعه کمی مدارس شاهد با هدف توسعه کیفیت و تحقق اهداف تعریف شده برای این مدارس جلوگیری شود.
کد خبر: ۴۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 13 June 2015
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موذنی در گردهمایی روسای ادارات شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش کشور در مشهد افزود: وظیفه ما در مدارس شاهد، مجاهد پروری است و امروز باید ببینیم در زمینه اقداماتی که در این بخش بر عهده ما بوده ، چه کاری انجام داده ایم.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی تعامل و درک متقابل بین آموزش و پرورش و بنیاد شهید بوجود آمده که باید از این شرایط، به شکل خوبی بهره ببریم تا مدارس شاهد به حدمطلوب فعالیت خود برسند .
وی با بیان اینکه امروز وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد، ادامه داد: در زمینه مسائل فرهنگی، مشکلاتی وجود دارد که بویژه در بخش آموزش و پرورش نیازمند بازمهندسی هستیم.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم توجه به هدایت تحصیلی دانش آموزان شاهد بویژه در انتخاب رشته گفت: نباید تنها به مدرک و مدرک گرایی توجه شود بنابراین به انتخاب رشته باید بیش از گذشته توجه شود ضمن اینکه در کنار هدایت تحصیلی باید در زمینه توسعه مباحث فرهنگی بین دانش آموزان مدارس شاهد گام های جدی تر برداشته شود.
حجت الاسلام موذنی افزود: در شرایطی بنیاد شهید به گروه مدیریت جدید واگذار شد که نه تنها در زمینه مدارس شاهد بلکه در سایر بخش ها هم بدهی ها و چالش های مالی زیاد داریم ولی نباید این مسائل باعث شود در این بخش ها از کیفیت کار کاسته شود.
گردهمایی روسای ادارات امور شاهد و ایثارگران سراسر کشور که از 19 خرداد ماه جاری در مشهد آغاز شده است، امروز (پنجشنبه) به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار