نماینده مردم چناران در مجلس:
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ساخت بیمارستان گلبهار از وزیر بهداشت اخذ شده است.
کد خبر: ۷۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 04 August 2015
محمد دهقان در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران مجتمع‌های مسکونی مهر گلبهار اظهار داشت: هدف از گردهمایی‌ها، بیان مشکلات و رسیدگی به آنان است و جلسات برای این است که مسائل گفته و شنیده شده و برخی مسائل در این جلسات حل شود.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان در این گونه جلسات سبب می‌شود ‌مشکل و موضوع مطرح شده در دل بنشیند و آن مسئول اهتمام و جدیت در حل آن مشکل داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بزرگترین پروژه درون استانی در گلبهار در حال انجام است که هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بخشی از آن در حال ساخت است. پروژه قطار شهری نیز از اولویت‌های دولت است و 32 کیلومتر آن تسطیح و پیمانکارش انتخاب شده و این پروژه نیز به چناران امتداد خواهد یافت.

وی به احداث بیمارستان در گلبهار اشاره کرد و گفت: بیمارستان گلبهار در قانون بودجه ردیف دارد و دستور ساختش نیز از وزیر بهداشت گرفته شده است، همچنین دانشگاه گلبهار یک دانشگاه دولتی است که در ردیف بودجه ‌قرار گرفته است.

دهقان به احداث آزاد راه مشهد - چناران - قوچان اشاره کرد و گفت: مشارکت در احداث این آزادراه امسال وارد قانون بودجه شده و قطعه اول آزاد راه مشهد - چناران تفاهمنامه آن بین آستان قدس رضوی و دولت بسته شده که 450 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

سید‌علی ملک‌جعفری، مدیر‌عامل ‌مخابرات خراسان‌رضوی نیز گفت: امروز ارتباطات از مباحث مهم است که امنیت به همراه می‌آورد، تجهیزات مخابرات خاص است و در گلبهار با توجه به افزایش جمعیت و احداث مسکن مهر 15 کافو نصب شده است.

وی ادامه داد: تلفن ثابت از ملزومات اصلی خانواده‌ها است و اینترنت نیز در این شهر توسعه خواهد یافت.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی بیان داشت: نسل جدید تلفن همراه در سه شهر چناران، طرقبه و شاندیز به بهره‌برداری رسیده و در حال توسعه این نسل جدید تلفن همراه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار