براساس برنامه، ۵هزار تاکسی باید نوسازی می‌شد که تاکنون بیش از ١۶۵٠تاکسی نوسازی شده و تا پایان هفته به ١٧٠٠تاکسی خواهد رسید و همچنان بیش از 3000 تاکسی دیگر در صف نونوار شدن می‌مانند.
کد خبر: ۹۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 19 September 2015
مهدی علوی‌مقدم با بیان این خبر افزود: برای نوسازی ٧۵٠تاکسی دیگر نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه این تعداد تاکسی نوسازی شود.
به گفته وی با اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه نوسازی ٧۵٠دستگاه تاکسی، تعداد تاکسی‌های نوسازی شده در مشهد به مرز ٢۵٠٠دستگاه می‌رسد که این رقم معادل نیمی از تاکسی‌های فرسوده است.
علوی مقدم در خصوص ضمانت بانکی تاکسی‌رانان برای دریافت تسهیلات نوسازی تاکسی فرسوده، در پاسخ به ما گفت: تاکسی‌رانان تنها به یک ضامن کارمند و دارای چک نیاز دارند و چون سقف تسهیلات ٢٠میلیون تومان است شهرداری به عنوان ضامن دیگر نزد بانک قرار گرفته
است.
این مقام مسئول درادامه همچنین به برنامه‌ریزی برای تاکسی‌های فرسوده باقی مانده اشاره کرد و گفت: برای بیش از ٢هزار خودرو که به سن فرسودگی رسیده است در حال برنامه‌ریزی هستیم که بتوانیم با ایران خودرو و بانک‌ها بر سر تسهیلات توافق کنیم که اگر موفق شدیم مابقی تاکسی‌های فرسوده نیز در دستور کارنوسازی قرار بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار