استاندار خراسان رضوی خواستار شد:
استاندار خراسان رضوی با اشاره به شکل‌گیری رقابت‌های انتخاباتی از مسئولان وزارت کشوری مستقر در استان و فرمانداری‌ها خواست تا جایگاه خود را از گرایش‌های جناحی حفظ کنند.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 28 September 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، علی‌رضا رشیدیان در جلسه شورای اداری استان درخصوص وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در استان اظهار کرد: هم‌اکنون چهار هزار و ٧٩١ پروژه عمرانی شامل پروژه‌های ملی، استانی، مصوبات سفر، زیارت و تحرک‌بخشی به اقتصاد با ٩هزار و ۵۵٠میلیارد ریال اعتبار در ٢٨شهرستان استان درحال اجراست.
رشیدیان همچنین با اشاره به در پیش‌بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: با توجه به شکل‌گیری رقابت‌های انتخاباتی در ماه‌های آینده از همه جناح‌های سیاسی برای حرکت به‌سمت هم‌دلی و هم‌زبانی و حفظ وحدت دعوت می‌کنیم.
وی افزود: مسئولان وزارت کشوری مستقر در استان و فرمانداری‌ها هم باید جایگاه خود را از گرایش‌های جناحی حفظ کنند.
استاندار خراسان رضوی در بخش پایانی سخنان خود تذکری هم به اعضای شورای اداری استان داد و گفت: جلسات شورای اداری به‌طور ماهیانه برگزار می‌شود، بنابراین باید از این فرصت برای هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر مدیران دستگاه‌ها و جهت‌گیری برای ماه آینده استفاده کرد.
رشیدیان، توجه به اولویت ها و اتمام پروژه های نیمه تمام را به منظور ارتقای سطح برخورداری و تحقق توسعه متوازن ضروری دانست و اظهار داشت: هم اکنون چهار هزار و 791 پروژه با اعتباری بالغ بر 955 میلیارد تومان شامل پروژه های ملی، استانی، مصوبات سفر، زیارت و تحرک بخشی به اقتصاد در استان در حال اجرا است.
وی افزود: این پروژه ها در 28 شهرستان در حال اجرا است که فرمانداران باید برای اولویت بندی و تسریع در روند بهره برداری از آن ها برنامه ریزی و تلاش کنند.
رشیدیان گفت: در شرایط جدید، هیئت های خارجی برای حضور و سرمایه گذاری در استان ابراز علاقه می کنند و تاکنون نیز چندین گروه به همین منظور به  خراسان رضوی سفر کرده و در ماه جاری نیز میزبان هیات های جدیدی هستیم.
استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش یه مناسبت های مهر ماه اشاره کرد و ضمن تکریم هفته دفاع مقدس، گفت: رسالت ما در این دوران بزرگداشت و استمرار یاد و خاطره شهادت و زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عنصر  و مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
 تکریم بازنشستگان، تقدیر از عوامل نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا، تجلیل از آتش نشانان به خاطر روز آتش نشان، برنامه ریزی برای تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از بروز معلولیت ها، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از جمله تاکیدات استاندار خراسان رضوی در این جلسه بود.
 وی ضمن تسلیت حادثه مصیبت بار منا و همدردی با بازماندگان، برای مصدومان این واقعه تاسف بار از خداوند متعال شفای عاجل طلب کرد.
رشیدیان گفت: بی کفایتی و سهل انگاری دولتمردان سعودی و خطای بزرگ آنان در مدیریت مراسم حج موجب بروز این فاجعه انسانی شد.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید مدیریت حج به عنوان عظیم ترین اجتماع مسلمانان،  با کمک کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت همگان صورت پذیرد. 
 وی افزود: طبق تازه ترین آمارها، تعداد مفقودان استان در حادثه منا  به 59 نفر کاهش و تعداد جان باختگان به 34 نفر  افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار