شهردار مشهد:
شهردار مشهد گفت: زمین مهدیه مهرآباد با تصویب شورای شهر مشهد و از سوی شهرداری با ارزش 800 میلیون تومان به مردم منطقه مهرآباد تقدیم شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 28 September 2015
سید صولت مرتضوی در مراسم آغاز احداث مهدیه رسول اکرم(ص) مشهد در منطقه مهرآباد اظهار کرد: بی‌کفایتی آل‌سعود عید قربان ما را تبدیل به عزا و غم را در آستانه عید غدیر میهمان دل‌های ما کرد و امروز همه برای از دست رفتگان حادثه منا آرزوی مغفرت از درگاه الهی را داریم.

وی با اشاره به مشکلات حاشیه شهر مشهد تصریح کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌هایی را به امام‌جمعه مشهد در ارتباط با حاشیه شهر مشهد ابلاغ کردند و شهرداری مشهد نیز به‌ عنوان سرباز ولایت بر خود واجب دانست تا در اجرای این دستورات به ویژه در بحث فرهنگی کمک و همکاری کند.

شهردار مشهد بیان کرد: شهرداری مشهد در بحث حاشیه شهر در دو سال اخیر اقدامات خوبی انجام داده و خوشبختانه در دیدارهایی که با بزرگان و مراجع داشتیم برخی از دغدغه‌های آنها رفع شده که ما این مهم را پایان کار خود ندانسته بلکه آغازی برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد می‌دانیم.

مرتضوی یادآور شد: زمین این مجموعه با تصویب شورای شهر مشهد و از سوی شهرداری با ارزش 800 میلیون تومان به مردم منطقه مهرآباد تقدیم شده که امیدواریم این مرکز محل ترویج معارف اهل‌بیت(ع) شود و شهرداری مشهد نیز در این راه کنار مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار