رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد:
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: طرحی با هدف آموزش خانواده‌های مهاجرین و محروم از سوی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای حاشیه‌نشینان مشهد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 08 October 2015
فرحناز رافع در نشست خبری خانه داوطلب هلال احمر با بیان اینکه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان شعار اصلی جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی از سوی جمعیت هلال احمر برای داوطلبان برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به طرح سفرنامه سلامت و امید در قالب کاروان‌های مهر و نشاط اشاره کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه آموزش و ویزیت رایگان بیماران از نمونه برنامه‌های طرح سفرنامه سلامت است، افزود: نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار داریم و طرح‌های خود را در این مناطق نیز اجرا می‌کنیم و خوشبختانه تاکنون اثرات مثبت و مطلوبی از اجرای این طرح‌ها داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به خاطر کمک‌ و مشارکت‌های مردمی مشکل مالی ندارد، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت برای داوطلبان اجرای طرح ارمغان مهر بوده که با مشارکت مردم برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با حضور در این طرح از برنامه‌های آموزشی جمعیت بهره ببرند.

رافع تصریح کرد: با اجرای طرح ارمغان مهر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ملزومات تحصیلی و خدمات بهداشتی ارائه داده می‌شود و در حقیقت هدف ما از اجرای این طرح تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزانی است که امکان حضور در فضای آموزشی ندارند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر یادآور شد: همچنین برنامه‌هایی را برای خانواده‌های زندانیان و محروم اجرایی می‌کنیم تا آنها نیز بتوانند از خدمات مختلف بهره ببرند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشهد یکی از کلانشهرهای کشور است که جمعیت حاشیه‌نشین آن بسیار بالاست باید اقدامات خاصی در این ارتباط انجام شود.

رافع افزود: طرحی با هدف آموزش خانواده‌های مهاجرین و محروم از سوی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای حاشیه‌نشینان مشهد اجرا می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ارتباط با فعالیت‌های جمعیت گفت: یک میلیون نفر در کشور عضو جمعیت هلال احمر هستند که در قالب چهار دسته هدایت، حمایت، مهارت و مشارکت فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار