رئیس دانشگاه پیام نور کاشمر از افزایش ۳۵ درصدی ورودی دانشجو به این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 12 October 2015

علی منظم در مراسم دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور کاشمر اظهار داشت با وجود اینکه آمار دانشجویان در سطح کشور رو به کاهش است اما خوشبختانه آمار ورودی دانشجو نسبت به سال گذشته نه تنها کاهش نداشته، بلکه با افزایش 35 درصدی نیز روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان ورودی در سال گذشته 350 نفر بوده و این آمار امسال به 450 نفر رسیده است خاطرنشان کرد هم‌اکنون 2 هزار و 380دانشجو در 24 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کاشمر با تأکید بر اینکه دانشگاه کاشمر در بدو تأسیس در سال 1369 فعالیت خود را در یک ساختمان استیجاری با تعداد محدود دانشجو آغاز کرده است خاطر نشان کرد در مدت ربع قرن دانشگاه پیام نور مرکز کاشمر بالغ بر 6 هزار نقر در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف فارغ التحصیل شدند.

وی با اشاره به ویژگی های یک دانشجوی موفق از کلام رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد خوب درس خواندن، توجه به خودسازی و تقویت معنویت، تأثیرگذاری در جامعه و تیزبینی و بصیرت دانشجو از مهم‌ترین ویژگی های یک دانشجوی موفق است.

منظم با اشاره به تأکیدات وزیر علوم و تحقیقات و فناوری اطلاعات در مورد فراهم کردن زمینه برای کارآفرینی و تجاری سازی گفتبه منظور سوق دادن دانشگاه و فراهم شدن زمینه برای کارآفرینی و تجاری سازی تلاش می‌کنیم از طریق کانون‌های محتلفی که در دانشگاه فعال است بتوانیم گام‌های ارزشمندی در این حوزه برداریم.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار