سرانه فضای سبز شهری مشهد مقدس تا پایان سال گذشته، ١/١٢متر بود که تا پایان سال این رقم به ١٣متر می‌رسد و در مجموع هدفمان را تامین سرانه ١۵متر مابه‌ازای هر شهروند مشهدی تعریف کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 26 October 2015


به گزارش تابناک خراسان رضوی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد درباره اقدامات شهرداری مشهد در حوزه کشف‌رود درگفتگو با شهرآرا گفت: بیشتر اقدامات صورت‌گرفته برای آزادسازی اراضی و در ادامه بهسازی و درخت‌کاری در آن، در قالب همکاری مشترک میان شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی و شهرداری مشهد انجام می‌گیرد که در این راستا تاکنون ۴۵هکتار را درخت‌کاری کرده‌ایم.

سلامی تاکید کرد: در چارچوب این همکاری پس از آزادسازی هر قطعه توسط این شرکت، خاک‌برداری و خاکریزی و کاشت درخت در آن محدوده از سوی شهرداری مشهد انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تخصیص‌نیافتن اعتبارات دولتی برای کشف‌رود و کمربند سبز شمالی که بخش مهم این محدوده را شامل می‌شود، بیان کرد: تاکنون مدیریت شهری در حوزه کشف‌رود، حدود ٣میلیارد و ٧۵٠‌میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی خود هزینه کرده است.

از سلامی درباره سرانه فضای سبز شهر مشهد که با پیشرفت خوبی در حال افزایش است، سؤال شد که وی در پاسخ عنوان کرد: این سرانه تا پایان سال گذشته، ١/١٢متر بود که تا پایان سال این رقم به ١٣متر می‌رسد و در مجموع هدفمان را تامین سرانه ١۵متر مابه‌ازای هر شهروند مشهدی تعریف کرده‌ایم.

وی یادآور شد: البته در بعضی مناطق مرکزی شهر با کمبود زمین برای توسعه فضای سبز شهری مواجهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار