شهردار مشهدمقدس در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه گفت: امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رییسی و شهدای خدمت و در ادامه مسیر آنها و به یاد آنها؛ علاوه بر آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه، پارک رحمانیه به همراه ۴۴ پروژه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵ 30 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا قلندرشریف افزود: دوره ششم مدیریت شهری از همان ابتدا آغاز فعالیت، حمایت از حوزه ورزش را یکی از سیاست‌های خود قرار داد و برهمین اساس بود که توسعه فضاهای ورزشی با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر مورد توجه ویژه قرار گرفت.

دهکده مدرن ورزشی الهیه، جزو کامل‌ترین و مجهز‌ترین مجموعه‌های کشور خواهد بود که قابلیت میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی کشورمان را نیز دارد.

بهره‌برداری و تکمیل پروژه در چند فاز مختلف برنامه‌ریزی شده که در فاز نخست، ۷زمین ورزشی روباز همچون رینگ دو و میدانی، یک زمین ساحلی برای انواع رشته‌های ساحلی، یک زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال و یک زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد پیش‌بینی شده است.

تاکنون این مجموعه ورزشی ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما مراسم رسمی آغاز عملیات اجرایی آن امروز برگزار شد. با این وجود ما کار را متوقف و موکول به امروز نکردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار