امام جمعه بردسکن:
امام جمعه بردسکن گفت: شکوه و عظمت امسال راهپیمایی 13 آبان همچون سنوات قبل و حتی پر رنگ‌تر از قبل، با شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران اسلامی همراه است.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 31 October 2015
حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن با بیان اینکه بعضی از افراد اعلام کرده‌اند که پس از برجام و توافق شعار مرگ بر آمریکا کمرنگ می‌شود، اظهار کرد: ندای مرگ بر آمریکا در خون ملت ایران است و این یک بصیرت است.

امینی افزود: تا خوی ددمنشی آمریکا تمام نشود، ندای مرگ بر آمریکای ملت‌های جهان و به‌ویژه ملت ایران فروکش نمی‌کند.

وی اظهار داشت: زبان مشترک همه ملت‌های دنیا دفاع از مظلوم و مبارزه با دشمن است و نباید از این بصیرت ذره‌ای کوتاه بیاییم.

امام جمعه بردسکن با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و نیز هفته پدافند غیرعامل، حضور دانش‌آموزان و همه اقشار مردم را در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان مورد تاکید قرارداد و گفت: آمریکا درصدد رخنه بین ملت‌های مظلوم است و باید با هوشیاری و حفظ وحدت نگذاریم دشمن به آرزوی خود برسد.

وی وحدت و همدلی را رمز موفقیت نام برد و افزود: جوانان باید در مسیر حرکت انقلاب اسلامی با دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی علیه دشمنان مبارزه کنند و نگذارند ترویج موضوعات انحرافی دشمنان ذره‌ای بر آنان غلبه کند.

وی گفت: همه باید تابع قرآن باشیم و در قرآن کریم آمده است که نباید با دشمنان سازش کرد و اگر سازش شد قرآن است که مسیر را برای ما روشن می‌کند.

امام جمعه بردسکن با برشمردن صفات شهید محراب، آیت‌الله قاضی گفت: در ابتدای انقلاب دشمنان با ترور نیروهای مخلص نظام سعی در ضربه زدن به ملت را داشتند و امروز نیز با ترور شخصیت‌ها می‌خواهند در بین ملت دو دستگی ایجاد کنند که باید مواظب باشیم و با حمایت از منویات رهبری انقلاب و مسئولان نظام این توطئه دشمنان را در نطفه خفه کنیم.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه پیرامون کمک به مراکز فرهنگی و کمک خیرین و ثواب این امر خیر و نیکو مطالبی را بیان کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار