نویسنده تئاتر نقل‌نامه‌ عاشقی:

نگاهی‌دوباره‌به‌واقعه‌‌عاشورادرتئاتر«نقل‌نامه‌‌عاشقی»

نویسنده تئاتر نقل‌نامه‌ عاشقی گفت: تئاتر نقل‌نامه‌ عاشقی نگاهی دوباره به واقعه‌‌ عاشورا از دیدگاه نویسنده است و اینکه چطور امام حسین(ع) با تمام یاران و اهل بیت(ع) خود عازم کوفه شدند و شهادت را پذیرفتند.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 02 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی راضیه ایرانی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با موضوع نمایش نقل‌نامه‌‌ عاشقی که این روزها در تئاتر شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تئاتر نقل‌نامه‌ عاشقی نگاهی دوباره به واقعه‌‌ عاشورا از دیدگاه نویسنده است، اینکه چطور امام حسین(ع) با تمام یاران و اهل بیت(ع) خود عازم کوفه شدند و شهادت را پذیرفتند در حالی که می‌دانستند انتهای این راه تنها مرگ است که انتظار آنان را می‌کشد.

وی با بیان اینکه تئاتر نقل‌نامه‌ عاشقی از پنجم تا 23 آبان در سالن اصلی تئاتر شهر برای علاقه‌مندان به روی صحنه می‌رود، افزود: این نمایش از دیدگاه انسان امروزی است که چرا و به چه دلیل امام حسین (ع) دست به چنین کاری می‌زند.

نویسنده تئاتر نقل‌نامه‌ عاشقی بیان کرد: این نمایش به کارگردانی شاپور ترکمن سرابی و با بازی راضیه ایرانی، ناصر علاقه‌مندان و مهتاج ترکمن سرابی و با مداحی محمد خزایی در حال اجرا است.

ایرانی تصریح کرد: رسانه‌های مختلف برای رساندن پیام کربلا با یکدیگر ترکیب هستند و هر رسانه در جایگاه خود نشان می‌دهد که چطور با این واقعه برخورد می‌کند و ما نیز از هنر به عنوان جایگاه خود استفاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این تئاتر از نمایشنامه‌های مذهبی، ایرانی، کلاسیک غرب، تعزیه و مداحی و موسیقی استفاده کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار