مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بسیاری از آسیب‌های فرهنگی که هم اکنون در خانواده‌ها وجود دارد با تقویت بنیان خانواده برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 02 November 2015
حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی در افتتاحیه طرح آموزش خانواده و مراقبت‌های جنسی فرزندان که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: تقویت بنیان خانواده به عنوان بستر ارزش‌های ایرانی و اسلامی یک الزام است.

وی با تأکید بر اینکه امروز دنیای غرب بنیان خانواده را مورد تهدید قرار داده است، تصریح کرد: بسیاری از آسیب‌هایی که هم اکنون در جامعه وجود دارد تنها با تقویت نظام خانواده محقق می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تصریح اینکه باید گسست نسلی و تهدید فرهنگ غربی به خوبی در جامعه مدیریت شوند، خاطرنشان کرد: مدیریت فرهنگی نسل جوان از طریق خانواده اقدامی هوشمندانه و خردمندانه است و در این راستا خانواده باید در مورد بلوغ فرزندان خود اطلاعات داشته و هدایت آنان را با رویکرد اسلامی بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به شروع طرح مراقبت جنسی از فرزندان از مشهد و استان خراسان رضوی، اظهار داشت : تعداد زیادی از طرح‌های کشوری از کنار مضجع منور رضوی آغاز شده و امید می‌رود این طرح نیز که با رویکرد آگاهی بخشی خانواده‌ها در حوزه مراقبت جنسی از فرزندان آغاز شده ثمرات خوبی به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار