نماینده مجلس شورای اسلامی در همايش"مرگ برامريكا"
نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي با ییان اینکه مهمترين هدف از نفوذ را ، نفوذ در فكر و انديشه دانست گفت: رهبري اجازه مذاكره را دادند اما باب نفوذ را با تذكر را بستند.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 04 November 2015
به گزارش تابناك خراسان رضوي نصرا.. پژمانفر در همايش "مرگ بر امريكا" راهبرد امريكا در مقابل ايران را نوعي طرحي برد-برد براي سردمداران استكبار دانست و گفت: با توجه به شرايطي كه جريان استكبار با ايران داشت متوجه شد هر چقدر فشار را بيشتر كنند ايران موفق تر خواهد بود.

وي افزود: به همين علت گفتند امده ايم كه دست خود را به سوي ايران دراز كنيم و با آنها آشتي كنيم.

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: تئوري آنها اين بود كه اگر مسئولان ايراني بپذيرند توانسته ايم به يك سري اهداف خود دست پيدا كنيم و اگر نپذيرند سر ميز مذاكره بنشينند باز هم جوي در عرصه داخلي و خارجي بر عليه ايران شروع مي شود كه اين مورد دوم منجر به تضعيف باورها و فداكاري هاي مردم ايران خواهد شد.

وي ادامه داد: اگر هم ايران نمي پذيرفت باز هم برگ برنده دست آنها بود و مي گفتند ما آمده ايم ولي آنها نپذيرفتند.

پژمانفر اضافه كرد: ما در دنيا به عنوان يك كشور استكبار ستيز مطرح هستيم و اگر با اينها بنشينيم و در موضوعات گوناگون بحث كنيم ابهامي در جريان استكبار ستيزي در جهان به محوريت ايران به وجود مي آيد.

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب كه مذاكره بابي براي ورود به عرصه هاي مختلف سياسي،فرهنگي و علوم است گفت: مهمترين نفوذ در حوزه فرهنگي است كه بايد نگران آن بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مهمترين هدف دشمن از نفوذ را ، نفوذ در فكر و انديشه دانست و گفت: در اتحاد جماهير شوروي و ويتنام ما شاهد اين نفوذ فكري بوديم كه در نهايت نابودي آن كشورها را به همراه داشت.

پژمانفر با بيان خاطره اي از  يكي از جلسات غير علني مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: در جريان دور اول مذاكرات وين به آقاي ظريف گفتم: فرض كنيم تمام مراكز و ذخائرمان را نابود كنيم ، آيا دعوا تمام مي شود؟ مسئله تمام مي شود يا باز شروعي ديگر در كار است؟ كه در پاسخ به اين سوال ايشان سكوت كردند.

عضو جبه پايداري افزود: امروز مذاكرات بابي براي ورود به ساير موضوعات است و به همين علت رهبري بيش از 70 بار به موضوع نفوذ اشاره كرده اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
مرگ بر جریان نفوذ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار