رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: 100 قنات توسط بسیج سازندگی خراسان رضوی مرمت می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 05 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجتبی کیمیایی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: یکی از اقدامات این قشر از بسیج  مرمت و بازسازی قنوات در خراسان رضوی است و برای بازسازی قنوات استان تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه‌کوثر برای مرمت 100 قنات در سطح استان منعقد می‌شود.
وی به تعداد پروژه‌های عمرانی در دستور کار بسیج سازندگی خراسان رضوی اشاره‌کرد و افزود: در حال حاضر 100 پروژه عمرانی در سطح استان  از جمله احداث سالن‌های ورزشی و خانه بهداشت در حال اجرا است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: بسیج سازندگی در راستای اشتغال‌زایی که یکی از ماموریت‌های این قشر از بسیج است تفاهم‌نامه‌ای با آمورش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد کرده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل این 2 ارگان با سازمان بسیج سازندگی سیار مناسب است، افزود: تفاهم نامه مذکور در راستای ارائه آموزش به قشر محروم و اشتغال‌زایی به این افراد است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان‌کرد: ایجاد اشتغال در مناطق محروم سبب کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود بنابراین با این رویکرد درصد بسیاری از نیروی کار در روستاها باقی می‌مانند.
کیمیایی در رابطه با فعالیت‌های پژوهشی در بسیج سازندگی خراسان رضوی‌گفت: اقدامات پژوهشی و علمی بسیاری در رابطه با پرورش قارچ، شترمرغ، زنبور عسل انجام شده است و دراین رابطه مقالات بسیاری از سوی پژوهشگران  بسیجی در مراکز علمی پذیرفته شده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار