امام جمعه خلیل‌آباد:
امام جمعه خلیل‌آباد گفت: آل‌سعود بی‌غیرتی و بی‌لیاقتی خود را به دنیا نشان داد که باید پاسخگوی این بی‌لیاقتی خود باشد.
کد خبر: ۱۲۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 06 November 2015
حجت‌الاسلام علی ناهیدی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با برشمردن نعمات خداوند اظهار کرد: ملت ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا، خائنان را در سر جای خود نشاند.

ناهیدی رهبری نظام را بر همه حجت دانست و افزود: همه باید تابع محض ولایت باشیم زیرا این کشور، کشور امام زمان (عج) است و در زمان غیبت امام زمان(عج)، امام حاضر ما، ولایت‌فقیه است که به عنوان رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه خلیل‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه با برشمردن روند اجرایی حج امسال زائران در حرم امن الهی افزود: کشور عربستان به دلایل مختلف دارای شرایط پذیرایی از کسانی که فقط برای خدا به این سفر معنوی مشرف می‌شوند را ندارد و باید در برابر فجایع اخیر که منجر به جان باختن تعداد زیادی از حجاج بیت‌الله حرام شد باید پاسخگوی این بی‌لیاقتی خود باشد.

وی با گرامیداشت ایام چهلمین روز درگذشت جانباختگان فاجعه منا افزود: مسئولان کشور در این قضیه خوب عمل کردند و باید پیگیری‌های خود را تا رفع نگرانی بازماندگان این حادثه انجام دهند.

امام جمعه خلیل‌آباد مقصر بودن آل‌ سعود در حادثه منا را مسجل دانست و گفت: آل سعود بی‌غیرتی و بی‌لیاقتی خود را به دنیا نشان داد و باید از این غصه سر به گریبان برد.

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه اکثر جانباختگان در جلوی چشم ماموران سعودی با لب تشنه جان دادند، افزود: اگر به تیم پزشکی ایران اجازه ورود می‌دادند جان بسیاری از زائران نجات پیدا می‌کرد، زیرا اکثر این حجاج با کمی آب زنده می‌ماندند.

ناهیدی همچنین ایام شهادت امام سجاد (ع) را یادآور شد و گفت: به زودی سزای دشمنان به خودشان باز می‌گردد و کشورهای منطقه هم باید در این مسیر کوتاهی نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار