همزمان با 22 اسفند ماه و روز شهید و سالگرد فوت پدر سردار شهید محمود کاوه، استاندار خراسان رضوی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲ 13 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید کاوه، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز به عنوان یک تکلیف بر همه آحاد جامعه واجب است که رهرو راستین آنان بوده و در راستای تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آن‌ها گام بردارند.

وی رمز ماندگاری شهدا را خودباوری، خدا باوری و ولایت‌پذیری آنان دانست و بر ترویج سیره و سبک زندگی آنان که سرشار از سادگی و اخلاص است، به عنوان الگویی ارزشمند و عملی برای نسل جوان تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع دفاع مقدس و این حماسه پایدار و جاویدان منحصر به زمان خاصی نیست و همواره باید معارف این دوران به متن جامعه انتقال یافته و نهادینه شود.

رشیدیان خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با تقدیم بیش از 17 هزار شهید همواره به‌ عنوان یکی از استان‌های پیشتاز و موثر در طول دوران دفاع مقدس بوده و شهدای شاخص و سرداران بزرگی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی سرداران و فرماندهان دلاوری همچون سردار شهید محمود کاوه در طول دوران دفاع مقدس، سرافرازی و سربلندی امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دانست.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر پیروی از ولایت و تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: ما در پیمودن راه ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب استوار و ثابت‌قدم هستیم و تا زمانی که در این مسیر الهی گام بر میداریم هیچ یک از توطئه‌های دشمنان بر علیه ما کار ساز نخواهد بود.

رشیدیان سازندگی، رشد و شکوفایی روزافزون کشور را مستلزم تلاش و همکاری تمامی مردم و مسئولان دانست و افزود: با حفظ روحیه جهادی و از خودگذشتگی می‌توان از تمامی تنگناها عبور کرد و توطئه‌های دشمنان و نظام استکبار که سعی در به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران دارند را خنثی کرد.

در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران حضور داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار