شهردار مشهد:
صولت مرتضوی گفت: آیت‌ا... مرعشی نجفی(ره) از بسیجیان بزرگ اسلام است زیرا زحمتی که وی برای تکمیل کتابخانه خود در قم و جمع‌آوری کتب خطی کشید تنها از عهده یک بسیجی برمی‌آید.
کد خبر: ۱۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 24 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی شهردار مشهد در در همایش تجلیل از خادمان کتاب و آیین نکوداشت آیت الله مرعشی نجفی(ره) با عنوان «کتاب یاران» که صبح امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد ضمن اشاره به همزمانی هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی گفت: ناامنی در جهان گسترده شده است و ما در حلقه آتش ناامنی همسایگان، بهشت امنی در ایران داریم و این به برکت اختراع امام راحل(ره) یعنی بسیج است.

مرتضوی با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گفت: بسیج لشکر مخلص خدا و میقات پاک اندیشه اسلام است که دفتر تشکیل آن را اولیاء و اوصیاء و خوبان امضا کردند.

وی افزود: آیت‌ا... مرعشی نجفی(ره) یکی از انسانهای والامقام اسلام است و به پاس زحمات ایشان امروز سومین کتابخانه بزرگ اسلام در شهر مقدس قم را داریم.

شهردار مشهد گفت: یاد و خاطره آیت‌ا... مرعشی نجفی(ره) همیشه در ذهن ما خواهد ماند و زحمات وی در زمینه مکتب انسان‌سازی و پرورش بزرگانی همچون آیت‌ا... مفتح و آیت‌ا... بهشتی قابل تقدیر و غیرقابل وصف است.

در انتهای این مراسم از کتاب خاک‌های نرم کوشک اثر سعید عاکف که به چاپ دویستم رسیده است و مهندس مرتضی کرباسی بانی طرح اتوبوس‌های مطالعه در حاشیه شهر تقدیر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار