شهردار مشهد در جمع خبرنگاران
شهردار مشهد گفت:هیچ فردی چه داخل و چه خارج از شهرداری سر سوزنی اجازه استفاده شخصی از امکانات شهرداری در انتخابات سال آینده مجلس را نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ 14 March 2015
به گزارش تابناک،سید صولت مرتضوی در نشست خبری پایان سال خود با خبرنگاران در خصوص احتمال کاندید شدن برخی مدیران شهرداری مشهد در انتخابات سال آینده و سوء استفاده از امکانات شهرداری گفت:امکانات شهرداری عمومی و متعلق به همه مردم است و به هیچ کس اجازه نمی دهیم حتی به اندازه سر سوزنی از این امکانات استفاده کند.
وی افزود:اگر مدیری دربدنه شهرداری بخواهد در انتخابات مجلس شرکت کند باید به صورت رسمی نه صوری از سمت خود استعفا دهد.
شهردار مشهد در ادامه با اشاره به برنامه ریزی مدیریت شهری برای ایام سال جدید تصریح کرد:در طرح استقبال از بهار 94 بیش از 8 میلیون بوته گل در مناطق 13گانه مشهد کاشته شده و همچنین گل نوشته‌هایی با القاب حضرت فاطمه زهرا(س) تهیه گرده است.
وی خاطر نشان کرد: رفت و روب اطراف حرم رضوی در نوروز امسال به صورت سه شیفته انجام می‌شود و خودروهای آتش‌نشانی نیز در اطراف حرم رضوی مستقر خواهند شد.

شهردار مشهد در ارتباط با پروژه‌های عمرانی گفت: تقاطع شهید گمنام  تا پایان هفته جاری به صورت رسمی افتتاح می‌شود که برای احداث  این پروژه 85 میلیارد تومان با احتساب تملک هزینه شده است و  شهرداری برای سال آینده نیز هزار و 400 پروژه در نظر گرفته که بخش اعظم آن در سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار