مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از استقرار ۹۶ گروه برف روب در محور های مواصلاتی و کوهستانی استان برای بازگشایی راه ها و کمک به مسافران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 09 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا خجسته در گفت و گو با مهر بیان کرد: در زمستان امسال ۹۶ گروه برف روب در ۷۶ نقطه استان ۲۰ هزار و ۴۸۴ کیلومتر از جاده های استان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی ادامه داد: در این طرح ۶۰۳ دستگاه انواع ماشین آلات برف روب با یک هزار و ۱۰۵ کادر وظیفه بازگشایی راه های استان را بر عهده دارند.

خجسته بیان کرد: در سطح استان ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در طول راه های شهری، ۱۷۲ گردنه در طول راه های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۳۶ محل کولاک خیز و مه گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر وجود دارد.

وی تاکید کرد: گروه های برف روب اداره راه و شهرسازی در نقاط برف خیز شامل گردنه های شمالی استان از جمله در شهرستان های قوچان، سرخس، تربت حیدریه و نیشابور مستقر هستند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راهدارخانه های مستقر در جاده های استان مجهز به امکانات اولیه و تجهیزات ایمنی بوده و در مقاطع بحرانی از ظرفیت آنها برای کمک به رانندگان و بازماندگان در راه ها استفاده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار