مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی رشتخوار با حضور فرماندار، دهیاران و جمعی از شوراهای اسلامی بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 15 December 2015
در این مراسم فرماندار رشتخوار طی حکمی که از سوی وزیر کشور، صادر شده بود "حسن عاشوری" را به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان رشتخوار منصوب و از خدمات علی مهدویان بخشدار سابق این شهرستان تقدیر شد.

خالقداد عرب در این مراسم گفت: مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است که زمان این فرصت محدود بوده وباید در جهت خدمت به نظام و مردم تلاش شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در برگزاری این انتخابات باید دقت زیادی داشته باشیم که شرمنده اعتماد نظام شکوهمند اسلامی و دولت تدبیر و امید در حراست از ارزش‌ها و خون پاک شهدا نباشیم.

عرب با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال گفت:مردم مهم‌ترین رکن نظام جمهوری اسلامی هستند و حضور مردم در تمام صحنه‌ها بزرگی و اقتدار این ملت را به اثبات رسانده و مهم‌ترین رمز موفقیت این کشور مردمی بودن آن است.

فرماندار رشتخوار خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی که مرتبط با برگزاری انتخابات هستند، حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را نخواهند داشت.

عرب گفت: با تدابیر اندیشیده شده و با همدلی و هم زبانی حاکم بر شهرستان امیدواریم با مشارکت گسترده و برگزاری انتخابات سالم حداقل مشکلات را در حوزه فرعی شهرستان رشتخوار داشته باشیم. وی افزود: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که اجازه سوء استفاده و خدشه دار شدن انتخابات را به هیچ شخص یا گروهی نخواهیم داد و در هر سطحی با آن برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار