معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور اسکان موقت زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) و همچنین گردشگران نوروزی نسبت به برپایی تعداد ۱۱ هزار چادر در سطح شهر مشهد اقدام شده است.
کد خبر: ۱۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷ 25 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی خلیل الله کاظمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه ظرفیت اسکان موقت در طرح استقبال از بهار بالغ بر ۱۱ هزار چادر است افزود: تعداد ۸ هزار چادر نیز علاوه بر این ظرفیت به منظور بحران پیش بینی شده است.

وی در تشریح خدمات انجام شده برای رفاه حال زائران و گردشگران نوروزی بیان کرد: در ایام نوروز تعداد ۱۲ هزار نفر از پرسنل شهرداری مشهد نسبت به ارئه خدمات لازم مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات شهرداری در بهار ۹۴ ایجاد یک هزار و ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار و ثابت در هسته مرکزی شهر است که تعداد ۴۰ چشمه در اطراف حرم رضوی در نظر گرفته شده است.

وی سرویس دهی به زائران در سه شیفت و به صورت شبانه روزی با استقرار اتوبوس های درون شهری و تاکسی را یکی دیگر از خدمات ارایه شده به منظور رفاه حال گردشگران عنوان کرد و افزود: با ایجاد خط مستقیم از محل اقامتگاه های موقت به مقصد حرم رضوی سعی شده تا امکان تردد آسان زائران به حرم منور فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار