در همایش همیاران انقلاب و شورای ائتلاف اصول گرایان در مشهد مطرح شد ؛
حداد عادل افزود: این که بعد از رفع تحریم ها عده ای ساده لوح، دل خود را خوش کنند که رستوران مک‌دونالد در ایران شعبه ایجاد کند نمونه ای از نفوذ فرهنگی است.
کد خبر: ۱۶۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 20 January 2016
به گزارش تابناک رضوی ، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان این که «دشمن در صدد است در مجلس دهم به شکلی مداخله کند و دشمن می خواهد مجلسی روی کار بیاید که با رهبری زاویه داشته باشد» یادآور شد: مجلس دهم باید مجلسی باشد که به سود کشور و ملت اقدام کند و برای حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه در مرحله پسابرجام بتواند رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهد.
دکتر غلامعلی حدادعادل که شب گذشته در همایش همیاران انقلاب و شورای ائتلاف اصول گرایان در سالن شهید بهشتی مشهد سخن می گفت، تاکید کرد: در چنین شرایطی مهم ترین مصلحت مردم وحدت همه نیروهای اصول گرا در انتخابات آتی است و اصول بر فرد ارجحیت دارد.
وی افزود: نام ها و عنوان ها را کنار گذاشته و زیر پرچم اصول گرایی به میدان بیاییم و با وحدت خود نماینده هایی در مجلس دهم انتخاب کنیم تا یار مقام معظم رهبری باشند نه این که مانند مجلس ششم باری بر دوش معظم له باشند و در نهایت مراقب باشیم و کاری نکنیم که علی تنها بماند. وی به پاسخ نامه رئیس جمهور درباره برجام و برچیده شدن تحریم های اقتصادی اشاره  و عنوان کرد: معظم له در عین تشکر از دولت و تیم مذاکره کننده صراحتاً از رفتار آمریکایی ها سخن به میان آورده و خواستار هوشیاری دولت و ملت شده اند.
 وی تصریح کرد: راهی جز رعایت اصول مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی نداریم با این روش می توانیم در برابر توطئه های دشمن مصون بمانیم.
دکتر حدادعادل ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی دو روی یک سکه هستند و ما نمی توانیم به سبک غیراسلامی زندگی کنیم و به اقتصاد مقاومتی اسلامی دست پیدا کنیم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی در صدد نفوذ است ولی مقام معظم رهبری مانند دیده بانی از آینده ما را از هر گونه نفوذ مصون داشته و ریشه آن را نفوذ فرهنگی قلمداد می کنند.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان این مطلب که امروز آشکار است که دشمن درصدد نفوذ به انقلاب است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به آنچه که در سال‌های اخیر از مواضع دشمنان و موارد داخلی دریافت کردند، ما را از خطر نفوذ بر حذر می‌دارند.
وی ادامه داد: نفوذ، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که این موارد از هم جدا نیستند و ریشه آن‌ها نفوذ فرهنگی است، این که بعد از برداشتن تحریم‌ها عده‌ای ساده لوح دلشان را خوش کنند که رستوران مک دونالد در کشور شعبه‌ای دایر کند نمونه‌ای از نفوذ فرهنگی است.
به گفته عضو شورای انقلاب فرهنگی، نمونه ای از نفوذ فرهنگی این است که خیال کنیم پیشرفت آن است که مغازه هایی داشته باشیم که از مک دونالد امتیاز داشته باشند.
وی با اشاره به این که باید مراقب نفوذ سیاسی باشیم افزود: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن در صدد نفوذ در انتخابات است، امروز روز امتحان است ما باید ولایت پذیری را با بصیرت تمام نشان دهیم.
وی ادامه داد: امروز روزی نیست که بنده و امثال بنده به فکر شخص خودمان باشیم، من خود به صراحت در جمعی از مردم تهران اعلام کرده‌ام که اگر شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان که با هدایت فقهای بزرگ و روحانیت شکل گرفته و شامل همه جریانات اصولگراست به این نتیجه برسد که باید از صحنه رقابت انصراف دهم بی درنگ کناره‌گیری می‌کنم چون مهم آن است که کلیت مجلس در خدمت نظام و انقلاب باشد.
مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این مطلب که دنیا در انتظار قیام جهانی حضرت مهدی (عج) است، گفت: انقلاب اسلامی گام بلندی در راه رسیدن به حکومت جهانی دینی و اسلامی است، در واقع ما حکومت حضرت مهدی(عج) و انقلاب مهدوی را تحقق کامل همه آرمان‌ها می‌دانیم.

حدادعادل: مک‌دونالد نمونه‌ای از نفوذ فرهنگی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار