عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد:
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان استان ، آقای عامری فر به عنوان دبیر و همچنین دکتر هادی وکیلی به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۷۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 27 January 2016
صادق خاراباف در حاشیه نشست امروز نمایندگان برخی تشکلهای اصولگرای استان به خبرنگار تابناک رضوی گفت : در جلسه دیشب شورای ائتلاف اصولگرایان که دو نفر نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری و دو نفر از جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب و دو نفر از طیف حامیان دکتر قالیباف ، دو نفر از جبهه پایداری و یک نفر مستقل  در این جلسه حاضر بودند و آیین نامه اجرایی این جلسات برای  وحدت تدوین شد.

دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی مشخص شدند

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی خراسان رضوی افزود : در این جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی با اکثریت آرای حاضران آقای عامری فر عضو شورای اسلامی شهر مشهد را به عنوان دبیر این شورا انتخاب و همچنین دکتر هادی وکیلی را به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب نمود.
به گفته این فعال سیاسی، همچنین در این نشست مقرر شد که درصورت لزوم ، نمایندگان سایر جریانات اصولگرایی برای حضور در این شورای ائتلاف با رای دو سوم ترکیب فعلی شورای ائتلاف اصولگرایان، در جلسات این شورا دعوت شده و حضور یابند.
گفتنی است این ترکیب 9 نفره قرار است 5 کاندیدای اصلی اصولگرایان را در مشهد معرفی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار