سید محمد حسینی جهان آبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد قابل توجهی از اعتدالیون استان خراسان رضوی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند، اظهار کرد: این نیروها دارای سطح علمی خوبی بوده و از سوابق خوبی برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۷۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 27 January 2016
عضو شورای راهبردی ستاد وقت جوانان دکتر حسن روحانی با اشاره به فعالیت حامیان جوان دولت تدبیر و امید برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:  این مجموعه با ترسیم مسیری مبتنی بر عقلانیت و متشکل ازجمعی از فعالان جوان ستاد وقت دکتر حسن روحانی سعی می‌کند تا به لیست جامعی برای معرفی به آحاد جامعه برسد.
 
دبیر حامیان جوان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم معیارهای مناسبی را برای انتخاب نامزدهای اصلح تعیین کرده تا این انتخاب‌ها کاملا آزادانه باشد، گفت: ما قالب هایی را تهیه کرده‌ایم که نامزدها در چهارچوب آن قالب ‌ها، سوابق و ویژگی‌های خود را ارائه می‌دهند و بر همین اساس امتیاز می‌گیرند.
 
وی با بیان اینکه از بین تمامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۳۵ کاندیدا انتخاب شدند، عنوان کرد: ما جلسات مختلفی برگزار می‌کنیم و از طریق ارایه برنامه‌های کاندیداها ، آنان را به اعضای این مجموعه معرفی می‌کنیم تا ازمیان ۳۵ کاندیدا، ۱۵ نفر توسط اعضاء مجموعه انتخاب شوند و بعد ما پس از برگزاری نشست با نامزدهای منتخب ما در این دوره از انتخابات ، لیست منتخب ۵ نفره را به شورای هماهنگی اعتدالگرایان ارایه می‌کنیم و در سایر حوزه های انتخابیه در استان نیز به همین منوال عمل خواهد شد، البته اگر چنین اجماعی در جریان اعتدالی ایجاد شود.
 
 سید محمد حسینی جهان آبادی با تاکید بر اینکه ما لیست خود را صرفا پیشنهاد می‌کنیم و به دنبال سهم خواهی نخواهیم بود، گفت: شورای هماهنگی اعتدال گرایان هر لیستی که ارایه داد حامیان جوان دولت تدبیر و امید از آن حمایت می‌کند.
 
 مسئول جمع آوری آراء هوشمند ستاد وقت دکتر حسن روحانی درخراسان رضوی با بیان این که ما  کاندیداهای نهایی را اعلام عمومی و به شورای هماهنگی اعتدالگرایان پیشنهاد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اما اگر ائتلافی شکل نگرفت آن وقت تصمیم می‌گیریم که لیست را مستقل ارایه کنیم یا نه.
 
 وی همچنین افزود: لیست نهایی حامیان جوان دولت تدبیر و امید برای حوزه های انتخابیه استان خراسان رضوی تا اواسط بهمن ماه مشخص و نهایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار