آغاز همزبانی‌ها بر سر مذاکره‌کنندگان در لوزان محقق شد ؛
دومین نماز جمعه سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت در مشهد واجد اجماع نظری جالب بود بطوریکه آیت الله علم الهدی مقاومت تیم مذاکره کننده ایران را قابل تقدیر دانست و استاندار خراسان رضوی نیز تلاش تیم هسته ای ایران را تاریخ‌ساز خواند.
کد خبر: ۱۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸ 04 April 2015

به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر رضوی گفت: ما متشکریم از عزیزانی که عید امسال و تعطیلات عید خود را در یک کار پرخوف و خطر در کنار دشمن و در برابر دشمن در عرصه مذاکرات گذراندند و به‌پای ملت و مردم ریختند اما مقاومت این عزیزان باعث شد تازه بیانیه مطبوعاتی صادر کنند و شما همین‌الان هم می‌بیند که بااینکه بیانیه صادرشده و درعین‌حال آنان دم از مذاکره می‌زنند، وزیر دفاع آمریکا تهدید می‌کند و با خشونت برخورد می‌کند.

امام جمعه مشهد مقدس افزود : این نشان دادن همان چنگ و دندان دشمنی است؛ مقام معظم رهبری جمله‌ای فرمودند، فرمودند راه‌حل عاقلانه این است که شما دشمنی را کنار بگذارید، شما با دشمنی مذاکره می‌کنید؛ شما می‌خواهید مذاکره را ابزار اجرای دشمنی و عناد خودتان قرار دهید، یعنی با پنبه سر ببرید؛ چنین چیزی امکان‌پذیر نیست زیرا یک رهبر حاذق حکیم، بینا و هوشیاری که مقید به عندالله است بر این جریان نظارت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکرات لوزان عنوان داشت: دشمن در این چند روز حرکت های شیطانی زیادی را در رسانه های خود ایجاد کرد و سایر ملت ها را پس و پیش کردند تا در یک سنگر سیاسی ما را شکست دهند.

همچنین استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم مشهد علیه جنایات آل سعود در حمله به یمن اظهار کرد: مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای بزرگ دنیا قدرت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

علیرضا رشیدیان با تقدیر از درایت و استقامت تیم مذاکره کننده هسته ای از حقوق ملت ایران تصریح کرد: فرزندان ایران توانستند با حرکت در مسیر اعتدال و عقلانیت به دنیا ثابت کنند که جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکره و گفت وگو است و برای دست یابی به حقوق خود تلاش می کند.
استاندار خراسان رضوی گفت: دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای توانستند موضوعاتی را که غربی ها سال ها حاظر نبودند به آن ها تن دهند را حل کند و این موضوع نشان دهنده درایت تیم مذاکره کننده هسته ای است.

وی خاطر نشان کرد: قطعا تیم مذاکره کننده هسته ای در طول سه ماه باقی مانده از حقوق هسته ای ملت ایران دفاع می کند و توافقی در راستای دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران بدست می آید
.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار