یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از طبس به سمت مشهد در حرکت بود، ساعت 16:40 روز گذشته (چهارشنبه 5 اسفند) در حاشیه میدان جانبازان شهر گناباد بر اثر ترکیدگی لاستیک جلو سمت راست، دچار سانحه و حریق شد.
کد خبر: ۱۸۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 25 February 2016
به گزا رش تابناک رضوی مسافران گرفتار در حریق که اکثراً دانشجو و جوان بودند با کمک اهالی گناباد و از طریق شکستن شیشه‌های اتوبوس، در زمانی کوتاه موفق به خروج از اتوبوس شدند؛ پس از گذشت 30 ثانیه از خروج آخرین مسافر، اتوبوس به‌طور کامل دچار حریق شد.
 
در این سانحه، اورژانس و پلیس سریعاً در محل حضور یافتند اما آتش‌نشانی با تأخیر به محل سانحه رسید.
 
در اثر این سانحه، مصدومیت شدیدی برای مسافران ایجاد نشد.
 
معمولاً اتوبوس‌های طبس، از مسیری دیگر به مشهد رفته و از گناباد عبور نمی‌کنند، اما این اتوبوس ویژه دانشجویان و به‌صورت دربستی بوده که به‌عنوان تور گردشگری، برای بازدید از مناطق دیدنی، به‌وسیله قطار به طبس سفر کرده بودند و برای بازگشت به مشهد، از یکی از شرکت‌های مسافربری طبس، اتوبوس کرایه کردند.
 
راننده این اتوبوس گفت: باتوجه به اینکه لاستیک‌ها دارای سیم است، پس از ترکیدگی لاستیک، جرقه ایجاد و سبب آتش‌سوزی شده است که پس از انتقال آتش به منبع سوخت اتوبوس، موجب آتش گرفتن اتوبوس شد؛ درهای ماشین باز بودند اما به دلیل تعداد زیاد مسافر، مسافران مجبور به خروج از طریق شیشه‌ها شدند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی گلشن
برچسب ها: حریق ، اتوبوس ، مشهد ، طبس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
خدا رو شکر که کسی نمرده
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
اینجا تو گناباد صدای مهیبی بلند شد و همینطور دود از قسمت پارک شیر یا همون میدان جانبازان بلند شد ک توجه همه رو جلب کرد!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار