زهرا شرفی شاعر جوان نیشابوری موفق شد تا با دلنوشته های خود مقام نخست بخش دلنوشته در دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 07 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور با بیان این خبر در گفتگو با مهر اظهار كرد: دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور با بی سابقه ترین حجم آثار ارسالی روبرو بود که در این راستا ۲۴ هزار و ۶۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

خلیل الله عراقی بیان کرد: در همین رابطه تعداد ۷ هزار اثر ارسالی توسط هنرمندان وشاعران خراسان رضوی به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور ارسال شد که پس از داوری های مختلف از سوی هیئت داوران ۸۱ اثر برگزیده در بخش های مختلف از جمله متن ادبی، خاطره، دلنوشته، فیلم، عکس، داستان و رمان در رده های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال انتخاب شدند.

وی یادآورشد: از بین آثار انتخابی ۷ اثربرگزیده از خراسان رضوی زهرا شرفی شاعر جوان نیشابوری موفق به کسب مقام نخست در بخش دلنوشته شد.

وی افزود: در اختتامیه این دوره از جشنواره که در اردوگاه شهید مهدی باکری خرمشهر و با حضور سردار نقدی و مسئولان كشوری برگزار شد از این هنرمند جوان نیشابوری با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار