صحبت کردن با حماسه ساز ملبورن همیشه جذابیت داشته و دارد؛ چهره ای که زبانش همان حرف دلش را به زبان می آورد و مردم با گلش در بازی سرنوشت ساز ایران و استرالیا خاطرات بسیاری دارند.
کد خبر: ۲۰۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 23 March 2016
"خداداد عزیزی" که این روزها به دور از فوتبال مشغول استراحت است به تازگی های سال جدید شمسی اشاره می کند و به خبرنگار تابناک رضوی می گوید: خوشحالم که با آمدن بهار مردم انرژی خاصی می گیرند و امیدوارم سال خوبی برای همه آن ها رقم بخورد و شادی هایشان بر غم هایش افزونی و غلبه کند.

آرزوی نوروزی خداداد عزیزی ؛ سال 95 از فوتبالی زیبا و نتیجه گرای ملی رونمایی شود

وی تصریح کرد: سال 94 برای خداداد عزیزی هم بسیار خوب بود و بد نیست بدانید برای خداداد سال بد وجود ندارد و همه روزهای خدا عزیز است.
حماسه ساز ملبورن افزود: معمولا هر سال پس از زیارت امام هشتم به سفر می روم اما امسال قصد داشتم سال جدید را در حرم رضوی باشم و از لحظه های شیرین سال تحویل در شهر بهشت لذت ببرم.
وی در خصوص وضعیت فوتبال کشور در سال 94 اظهار کرد: فوتبال کشور روزهای سختی را در انتظار دارد و مدت هاست که بازی تدارکاتی نداشته که امیدواریم شرایط به گونه ای رقم بخورد که سال جدید رونمایی از فوتبالی زیبا و نتیجه گرا برای کشورمان باشد.
عزیزی اضافه کرد: متاسفانه لیگ برتر امسال فوتبال کشور آن طراوت و پویایی را نداشت و به نظرم کیفیت نسبت به گذشته پایین تر آمده اما خوشحالم که امسال به پایان می رسد و امیدوارم تیم های باشگاهی مان نیز با فرارسیدن بهار نوع بازیشان را هم تغییر بدهند تا مردم از دیدن بازی ها لذت ببرند و برای حضور در ورزشگاه ها رغبت پیدا کنند.
وی به تیم های مشهدی حاضر در لیگ برتر کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال دو تیم در لیگ برتر کشور داریم که بعد سال ها جای خوشحالی دارد اما امیدوارم سال آینده هم این روند ادامه پیدا کند و سال خوبی برای این دو نماینده استان رقم بخورد.
خداداد عزیزی از خادمان شهر بهشت درخواست کرد که تا فضایی سالم و با طراوت را برای زائران حرم رضوی مهیا کنند و بار دیگر مشهد سردمدار بهترین میزبانی ها در کشور باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار