«فرهاد ظریف» لیبروی مشهدی است که قطعا در تاریخ والیبال کشور به این زودی ها تکرار نمی شود و به جرات می توان گفت اگر در هر تیمی باشد تضمینی برای موفقیت های آن تیم، هم وجود دارد.
کد خبر: ۲۰۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 28 March 2016
به گزارش تابناک رضوی ، والیبال ایران حدود دو سه سالی است که در سطح اول دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و توانسته خیلی از تیم های صاحب نام جهان را مغلوب قدرت خود نماید. در تیم ملی والیبال ایران بازیکنان مطرح بسیاری نقش آفرینی می کنند که از جمله آن ها می توان به ستاره بی چون و چرای مشهدی اشاره کرد بدون شک حرف اول را در پست خود می زند.
«فرهاد ظریف» لیبروی مشهدی است که قطعا در تاریخ والیبال کشور به این زودی ها تکرار نمی شود و به جرات می توان گفت اگر در هر تیمی باشد تضمینی برای موفقیت های آن تیم، هم وجود دارد.
با این قهرمان مشهدی در خصوص سالی که گذشت و فرارسیدن سال جدید به گفتگو نشستیم که شاید حرف هایش برای شما نیز جالب باشد.
فرهاد ظریف با بیان اینکه سالی که گذشت برایش زیاد خوش یمن نبود نیز گفت: سال 94 سال زیاد برایم خوب نبود چراکه در رده ملی برای مقطعی کم لطفی در حقم شد و از تیم ملی دور ماندم و این دوران بدترین شرایط زندگی ورزشی من بود اما در لیگ برتر موفقیت های خوبی بدست آوردم و از این نظر بسیار هم خشنود هستم که به آنچه می خواستم دست یافتم.
وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز 95 تاکید کرد: معمولا در ایام عید به مسافرت می روم ولی امسال این توفیق را داشتم در شهر خودم یعنی مشهد مقدس و کنار بارگاه منور رضوی سال جدید را آغاز کنم و خیلی خوشحالم که از تهران برای زیارت امام هشتم(ع) به مشهد سفر آمدم تا از زیبایی های شهر بهشت نهایت بهره را ببرم.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران افزود: قطعا در لحظه تحویل سال برای تمامی هموطنانم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که سال جدید سال موفقیت های بسیاری برای مردم باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید خاطره های قشنگی برایش رقم بخورد و ادامه می دهد: در سال گذشته از تیم ملی در مقطعی دور بودم و این بدترین خاطره ورزشی من در سال 94 بوده است.
ظریف اضافه کرد: مطمئن هستم سال 95 برایم خوش یمن خواهد بود و زندگی ورزشی ام بار دیگر دستخوش اتفاقات خوبی خواهد شد.
لیبروی تیم ملی والیبال کشور در خصوص راهیابی ایران به المپیک گفت: والیبال ایران مرد روزهای سخت است و قطعا ما می توانیم کارهای دشوار را به خوبی انجام دهیم و شک نکنید راهیابی به المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
ظریف خاطرنشان کرد: لیگ برتر والیبال امسال بسیار با کیفیت تر نسبت به گذشته برگزار شد و به نظرم لیگ پویایی همراه با هیجان زیاد پشت سر گذاشتیم که همین عامل باعث می شود پشتوانه بسیار خوبی برای تیم ملی داشته باشیم.
وی ادامه داد: خوشحالم که در چند سال اخیر والیبال کشورم با استقبال بسیار زیاد مردم مواجه شده و همین امر انگیزه مضاعفی به تیم ها داده تا از جان و دل بازی های درخشانی را به نمایش بگذارند.
ظریف افزود: امیدوارم به زائران حرم امام رضا (ع) در ایام عید خوش بگذرد و با خاطره خوشی این شهر را ترک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار