همراه با فریاد مرگ بر وهابی و آل‌سعود
باز هم غیرتمندانه آمدند با مشتهایی گره کرده در مقابل کنسولگری عربستان در مشهد درحالیکه معترض هستند به آل سعود ملعبه دست شیطان بزرگ به خاطر جنگ افروزی در یمن و جسارت‌ شنیع اخیر دو مأمورشان به دو نوجوان ایرانی...
کد خبر: ۲۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶ 10 April 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از جوانان و مردم مشهد نسبت به تجاوز نیروهای امنیتی عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی مقابل کنسولگری عربستان در بلوار سجاد مشهد شب گذشته درحالی برگزار شد که در تجمع اعتراضی مشابهی که در بحبوحه کشتار بحرین در همین مکان و البته جلو منزل سرکنسول برپا شده بود حدود 17 جوان دستگیر و درگیریهایی بوجود آمده بود که عذرخواهی و گویا غرامت دادن به اعراب را از سوی دستگاه دیپلماسی کشور در پی داشت.

این بار هم جمعی از مردم و دانشجویان معترض مشهدی که طبق پیام منتشره در شبکه های اجتماعی قرار بود با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا باشد حتی دقایقی پیش از ساعت مقرر در محل تجمع حاضر شده بودند در مقابل چشمان ماموران انتظامی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر وهابی» انزجار خود را از این عمل ننگین مأموران دولتی عربستان اعلام کردند.

این تجمع که به گفته مأموران انتظامی بدون مجوز برگزار شد، با دخالت مأموران و ممانعت از ادامه تجمع و بحمدالله بدون درگیری، به پایان رسید تا دیگر لازم به عذرخواهی! و غرامت احتمالی و ذلت در برابر وقاحت عمال شیطانی در منطقه نباشد!

یادآور می‌شود، دو نوجوان ایرانی که در حال خروج از گمرک فرودگاه جده بودند توسط دو مأمور گمرک دولتی عربستان مورد تعرض قرار گرفتند که پس از افشای آن، اعتراض‌های گسترده‌ای را از سوی مردم، دولت، علما و مراجع دینی به دنبال داشت که در پی آن، سفیر عربستان در ایران به وزارت خارجه احضار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار