مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه تاکید کرد؛
مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه گفت: در سال جدید باید مراحل خرید، تملک و سرمایه‌گذاری طرح آبکوه کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۲۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 11 April 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مدیریت اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه، حسین امجدیزدی گفت: در سال گذشته تلاش مجاهدانه‌ای در زمینه تملک در بافت فرسوده آبکوه صورت گرفت که این امر باعث رضایت مردم شد و در سال جاری هم باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا این سرمایه را از دست ندهیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید بی‌منت باشد، ادامه داد: در سال جدید باید توجه بیشتری در عملکرد و رفتار و ارتباط خود با مردم و مخصوصاً اهالی بافت آبکوه داشته باشیم تا خدایی ناکرده ظلمی به مردم نشود لذا به هرشکلی که است باید از مردم حمایت کرد زیرا مردم مهمترین حافظان نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه تصریح کرد: ظلم به مردم گناه نابخشودنی است و از طرفی هم خدمت در شهر مقدس مشهد جزء آرزوهای همه بوده و این درحالیست که این افتخار نصیب ما شده است.

امجدیزدی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جدید باید پروسه تملک، سرمایه‌گذاری و سایر امور اداری را کم کنیم تا نارضایتی‌هایی موجود در برخی از زمینه‌ها از بین برود.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: سال 94 را رهبر معظم انقلاب سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کرده‌اند که در این راستا و برای تحقق این شعار ما باید حرف و عملکردمان یکی باشد. همدلی تعریفی دارد و در این زمینه ما باید خودمان را به جای مردم ببینیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار