رئيس اتاق بازرگاني خراسان رضوي با اشاره به اینکه تمام بنگاه‌های مشکل‌دار نباید مورد حمایت قرار گیرند، تأکید کرد: برخی از بنگاه‌ها باید از چرخه تولید حذف شوند و در این حوزه باید اولویت‌های احیا را مشخص کرده و منابع محدود را برای تأمین طرح‌های آینده دار هزینه کرد.
کد خبر: ۲۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 23 April 2016
 
به گزارش تابناك خراسان رضوي، غلامرضا شافعي با اشاره به مشكلات صنعت ساختمان اظهار كرد: ماليات بر صنعت ساختمان يكي از مشكلات اين صنعت است كه قرار است در ارتباط بين تشكل‌ها و سازمان امور مالياتي بيشتر درباره آن بحث و بررسي بشود.
 
وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده‌ای که در کشور ما اجرایی می‌شود در هیچ جای دنیا وجود ندارد، ادامه داد: تعداد زیادی از افرادی که پول زیادی دارند در سایه نشسته و هیچ کدام از حقوق دولتی را پرداخت نمی‌کنند در مقابل افراد کارآفرینی که صاحب واحدهای تولیدی بوده و تمام اقدامات آنها واضح است با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.
 
نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا وقتی در کشور سوگلی و رانت وجود داشته باشد هیچگاه اقتصاد مقاومتی اجرا نمی‌شود.
 
شافعی گفت: نگاه دولت به والیان خود یعنی استانداران در سراسر کشور نگاه هزینه‌ای بوده و برای آنها موضوع درآمد در نظر گرفته نمی‌شود در صورتیکه این نگاه از پیشرفت و توسعه اقتصادی پیشگیری می‌کند.
 
وی با بیان اینکه هیچ مطالعه مستندی در مورد اینکه تعداد واحدهای تعطیل شده در خراسان رضوی وجود ندارد، تأکید کرد: تمام آمارهایی که هم اکنون در این حوزه بیان می‌شود کاملا حدسی بوده و استنادی به آنها نمی‎توان کرد.
 
منبع: تسنيم
برچسب ها: بازرگانی ، تولید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار