با شروع فصل گرما ، انتشار برگه هايي رنگ و وارنگ تحت عنوان "اتصال شبكه هاي فاضلاب خانگي به شهري" در كوچه و خيابانهاي شهر مشهد شدت گرفته است.
کد خبر: ۲۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 29 April 2016
اين روزها انتشار برگه هاي گسترده تبليغاتي در خيابان شهر مشهد با عنوان "اتصال فاضلاب هاي خانگي به شهري" توسط شركت هاي بي نام و نشان ، منجر به بروز سوالات متعددي براي مشتركان در اين شهر شده است.
در همين باره تابناك خراسان رضوي طي تماسي با شركت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي پيگير اين موضوع شد.
يك مقام مسئول در اين شركت به خبرنگار تابناک رضوی گفت: تنها دو شركت "جهش صنعت" و "آمايش توسعه شرق" در حوزه مشاوره و اجراي اتصالات فاضلاب خانگي به شهري مورد تائيد شركت آب و فاضلاب استان خراسان رضوي است.
وي با بيان اينكه ممكن است شركت هاي ديگري نيز تحت استانداردهاي نظام مهندسي اقدام به انجام امور مشاوره اي و اتصال شبكه هاي خانگي به سيستم فاضلاب شهري كنند ، اظهار كرد: مشتركان گرامي بايد به نام و تائيديه هاي مربوطه شركت هاي خصوصي كه از سازمانهاي ذي ربط اخذ شده است دقت كنند تا خداي ناكرده شاهد بروز اتفاقاتي در اين حوزه نباشيم.
وي ادامه داد: متاسفانه بعضي از افراد بدون ثبت شركت هاي رسمي و همچنين كسب مهارت هاي لازم از سازمان فني و حرفه اي اقدام به تبليغ در سطح شهر مي كنند كه در صدد هستيم تا بزودي اين مشكل را برطرف كنيم.
برچسب ها: آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار