معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار مشهد گفت: 9 قرارداد همکاری بین شهرداری مشهد و شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان منعقد شده است.
کد خبر: ۲۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 13 April 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، محمدمهدی برادران در جلسه هم‌اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با مدیران پارک علم و فناوری خراسان اظهار داشت: مشکل اصلی ما در معاونت تعامل دو طرفه با شرکت‌های دانش بنیان و حوزه‌های تخصصی است زیرا برخی از حوزه‌های تخصصی از روش‌های قدیمی استفاده می‌کنند که باید در این راستا شورای شهر همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان با هزینه کمتر، عملکرد دقیق‌تر و نظم بهتر می‌توانند در مدیریت شهری حضور داشته باشند و به تامین امکانات و حل مشکلات شهری کمک کنند.

برادران عنوان کرد: با شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری 9 قرارداد همکاری امضا شده که امسال برای افزایش قرارداد‌ها برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و به دنبال تعامل بیشتر با این شرکت‌ها هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار مشهد بیان داشت: امسال از ظرفیت حداکثری پارک علم و فناوری استفاده می‌شود، همچنین با مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد هم همکاری‌هایی در حوزه‌های پژوهشی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید توسط شورای شهر تصویب شود که در پیاده‌سازی پروژه‌ها و اقدامات به اندازه مشخصی از فناوری‌های نوین و توان شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود تا بتوانیم شاهد رشد این شرکت‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار