نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:کسانی که در انقلاب نقشی نداشته اند و با انقلاب جنگیدند و آشوب درست کردند، امروز تریبونشان مطالبه از نظام شده است.
کد خبر: ۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 02 February 2015

به گزارش تابناک، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر که در حرم مطهری رضوی برگزار شد، اظهار کرد:امام(ره) به شایستگی دین را به متن جامعه اسلامی آوردند و امروز دین را به برکت امام راحل می‌شناسیم و به عدالت اجتماعی دست یافته‌ایم.

وی اضافه کرد: ممکن است در حوزه عمل در متن جامعه برخی از کارگزاران نظام مشکلاتی داشته باشند، اما در رأس این نظام ولی‌فقیه جامع‌الشرایط حضور دارد که از استقلال و آزادی مردم دفاع می‌کند و در اکثر سخنرانی‌های مقام معظم رهبری این دغدغه‌ها دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: خانواده‌های شهدا هنوز خودشان را بدهکار این نظام می‌دانند، اما امروز خیلی‌ها که در انقلاب نقش مثبت نداشتند و با انقلاب جنگیدند و آشوب درست کردند، امروز تریبونشان مطالبه از نظام شده است.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: آنهایی که نمی‌دانستند شلمچه و مناطق جنگی کجاست، امروز نشستند چرتکه می‌اندازند که انقلاب برای ما چکار کرده است و مظلوم‌تر از انقلاب در این زمان در حال حاضر نداریم، بنابراین دهه فجر فرصت گرانقدری است که خود را با انقلاب مقایسه کنیم و ببینیم چقدر بدهکار هستیم و آن روز چه بودیم و اکنون چه شدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار