مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه گفت: در سال 94 و با تصویب شورای اسلامی شهر بیش از 580 میلیارد تومان اعتبار به ادامه اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه تخصیص پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 15 April 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مدیریت اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه، حسین امجد یزدی اظهار کرد: در چهار سال گذشته به میزان 5هکتار تملک در این مدیریت انجام شده که با رویکرد اجتماعی و فرهنگی و مشارکت های مردمی در طول 10 ماه گذشته توانسته‌ایم 5.5 هکتار از بافت آبکوه را تملک کنیم که 2.5 هکتار آن در مرحله پرداخت قرار دارد.

وی در ادامه گفت: یکی از اقدامات مناسبی که در اواخر سال 93 به سرانجام رسید، صدور اولین پروانه ساختمانی توسط مدیریت اجرایی طرح آبکوه بود که این اتفاق برای اولین بار در شهر مشهد و در مجموع مدیریت‌های طرح‌های بافت فرسوده بوده است.

امجدیزدی به تدوین و تنظیم برنامه و بودجه عملیاتی مدیریت طرح آبکوه اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری 580 میلیارد تومان اعتبار به این مدیریت اختصاص یافته که 200 میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت است و همچنین 350 میلیارد تومان نیز از محل فروش دارایی‌های بافت آبکوه و 30 میلیارد تومان کمک شهردار مشهد بابت بازگشایی معابر و فضاهای خدماتی است که به این مدیریت تخصیص داده شد.

وی در ادامه به جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: در پایان سال گذشته توانستیم با تعدادی از سرمایه‌گذاران تفاهم‌نامه‌ داشته باشیم که خوشبختانه در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد هستیم.

مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت آبکوه همچنین از آماده‌سازی 6 بسته سرمایه‌گذاری ویژه برای سرمایه‌گذاران خبر داد.

مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت آبکوه به موقعیت بلوک‌های آماده شده برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: بلوک‌های تعیین شده برای سرمایه‌گذاری، در حاشیه بولوار شهید صادقی و بولوار شهید دستغیب و خیابان فرهاد در منطقه یک شهرداری مشهد قرار دارد.

امجد یزدی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در مجموع بیش از 33 هزار مترمربع بلوک تعیین شده برای مشارکت‌های سرمایه‌گذاری آماده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار