کریمی قدوسی:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خطر تهدید فضای مجازی به مراتب از هشت سال دفاع مقدس سهمگین‌تر است، تصریح کرد: باید رفتار و عملکرد شخص رئیس‌جمهور پیرامون فضای مجازی مورد نقد قرار گیرد و نمایندگان مجلس از ایشان در این خصوص سؤال کنند.
کد خبر: ۲۴۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 03 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه بسیاری از روزنامه‌های داخلی با پرداختن به انتخابات 96 در این فکر هستند که افراد جامعه را مقابل هم قرار بدهند، گفت: اصلاح برخی رسانه‌ها و نظم دادن به برخی خبرنگارانی که در دوره قبل تنها فعالیتشان اختلاف‌افکنی بود، یکی از برنامه‌های مجلس دهم است که باید در اولویت قرار بگیرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس تأکید کرد: رسانه‌هایی که تمام هدفشان ایجاد درگیری و اختلاف میان نمایندگان بود باید مشمول این اصلاح و نظم دهی قرار بگیرند.
کریمی‌قدوسی با بازخوانی ماجرای برخورد دستگاه‌های امنیتی کشور با تعدادی از عوامل نفوذی غرب در رسانه‌ها، تصریح کرد: در آن ماجرا مشخص شد اتاق فکر نفوذ و جنگ نرم دشمن در کشورهای فرانسه، هلند و لندن مستقر بود.
وی با اشاره به اینکه دشمن با فرضیه نفوذ سه مرکز شبانه‌روزی راه‌اندازی کرده بود، افزود: این عوامل برای تولید محتوا، نفوذ و انتخاب تیتر و به جان هم انداختن ملت فعالیت می‌کردند.
وی همچنین در واکنش به هتک حرمت ائمه اطهار (ع) توسط شادی صدر، خبرنگار فراری خارج نشین گفت: جسارت به ارزش‌ها و مقدسات دینی ملت با راهبرد ایجاد جنگ بین مذاهب و تضعیف بنیان‌های اجتماعی نظام و انقلاب توسط این افراد صورت می‌گیرد، لذا زمانی که چنین جسارت‌هایی در فضای مجازی صورت می‌گیرد به‌این‌علت است که طیف مؤمن و انقلابی خشمگین شوند و دست به اقدامی بزنند که آن اقدام خوراک تبلیغاتی برای چنین جریاناتی شود.
کریمی‌قدوسی با بیان اینکه ستون پنجم دشمن در همه جنگ‌ها فعالیت دارد، افزود: ستون پنجم همیشه در داخل جبهه و شهرها شروع به فتنه و توطئه می‌کرد تا از درون آن سیستم را متلاشی کند.
وی فعالیت برخی از روزنامه‌ها، شبکه‌های مجازی، ‌وبلاگ‌ها و خبرگزاری‌ها را در راستای ستون پنجم توصیف کرد و گفت: متأسفانه دولت و شخص آقای روحانی در بحث اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی کم‌کاری کردند.
نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به جاسوسی جیسون رضائیان و اظهارنظر رئیس‌جمهور درباره وی مبنی بر اینکه «این فرد خبرنگار است و چرا باید با خبرنگاران برخورد شود؟» تأکید کرد: دولت به وظایفش به خوبی عمل نمی‌کند و رسانه‌های مرتبط با جریان‌های بیگانه را حمایت می‌کند.
کریمی‌قدوسی با تأکید بر اینکه خطر تهدید فضای مجازی به مراتب از هشت سال دفاع مقدس سهمگین‌تر است، تصریح کرد: در شرایطی که سه مرکز فرانسه، هلند و لندن و ده‌ها سرویس جاسوسی دشمن در حال فعالیت در این حوزه علیه ما هستند و امکانات و مدیریت لازم در کشور برای مقابله با این فضا موجود است، باید رفتار و عملکرد شخص رئیس‌جمهور مورد نقد قرار گیرد و نمایندگان مجلس از ایشان در این خصوص سؤال کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار