مدیر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 12 کلینیک ویژه در مجموع به مساحت 21 هزار مترمربع در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خرسان رضوی در حال ساخت است.
کد خبر: ۲۴۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 12 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، علی رحیمی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: پنج مورد از این کلینیکها در شهر مشهد و بقیه در شهرهای سرخس، تایباد، خواف، چناران، قوچان، بردسکن و گلبهار استقرار دارند.

وی ادامه داد: کلینیکهای ویژه مشهد در مناطق زکریا، سیدی، قاسم آباد و محدوده بیمارستانهای طالقانی و هاشمی نژاد این کلانشهر قرار دارند.

مدیر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: راه اندازی کلینیکهای ویژه با هدف ارتقا خدمات تخصصی پزشکی به بیماران و سهولت در دسترسی با توجه به متقاضیان و مراجعان بسیار به این مراکز درمانی ساخته می شوند.

وی پیشرفت عملیات اجرای کلینیکها را 35 درصد اعلام و بیان کرد: هم اینک چند کلینیک ویژه در سطح شهر مشهد دایر است.

رحیمی در ادامه همچنین به طرح توسعه اورژانسهای سه بیمارستان در مشهد اشاره و عنوان کرد: هم اکنون عملیات توسعه اورژانس بیمارستانهای طالقانی، امدادی و هاشمی نژاد در حال انجام است.

وی افزود: توسعه اورژانس بیمارستان طالقانی ظرف 20 روز آتی به بهره برداری می رسد و امیدواریم هین طرح در بیمارستانهای امدادی و هاشمی نژاد نیز تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد چهار میلیون و 800 هزار نفر جمعیت را در استان خراسان رضوی زیر پوشش دارد که از این تعداد یک میلیون و 260 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.

چهار هزار و 700 تخت بیمارستانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دایر است.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار