نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ۸ سند همکاری برای حضور بخش خصوصی آلمان در ایران به امضا رسید.
کد خبر: ۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷ 19 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در سفر اخیر خود به کشور آلمان راه‌های بیشتر همکاری بین ایران و آلمان مورد بررسی قرار گرفت در همین راستا هشت سند همکاری برای حضور بخش خصوصی در کشور آلمان امضا شد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: 65 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی توسط سر کنسولگری کشورمان به صورت رایگان در کشور آلمان در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این سفر از شهرهای مختلف آلمان از جمله هامبورگ که توجه خاصی را به صنایع دستی دارند بازدید و تجار منطقه می‌توانند با ایجاد تشکلی از این موقعیت بهره‌مند شوند.

اسماعیل‌نیا با بیان اینکه 4.5 میلیون نفر فارغ‌التحصیل در کشور هستند که این نیرو جوان به کار و اشتغال نیازمند است، گفت: طرح تحول نظام بانکی یکی از ضروریات است که باید وزیر اقتصاد هر چه سریعتر آن را به مجلس بیاورد.

نماینده مردم بردسکن، خلیل آباد و کاشمر از کمک مجلس شورای اسلامی به بخش کشاورزی در بودجه 94 خبر داد و افزود: در سال جاری 1000 میلیارد ریال برای بخش کشاورزی بودجه گذاشته شده است، لذا مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد با توجه به طرح پایلوت‌سازی این منطقه در بحث اقتصاد مقاومتی باید با تلاش مضاعف گام‌های بزرگتری را بردارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار